معرفی پرفروش ترین یخچال فریزر بالا پایین ایرانی

پرفروش ترین یخچال فریزر بالا پایین ایرانی

پرفروش ترین یخچال فریزر بالا پایین ایرانی به 3 برند برتر ایرانی تعلق دارد که هر کدام دارای ویژگی های خاص می باشند. مشخصات، قیمت و نام آنها به شرح زیر است.

یخچال و فریزر، مهمترین لوازم خانگی می باشد و به همین جهت هر شخصی که وارد تولید و یا فروش لوازم خانگی می شود یخچال و فریزر را جزو محصولات خود قرار می دهد. در قدیم با این که تعداد خانوار زیاد بود اما با یک یخچال فریزر زندگی خود را می گذراندن اما امروزه یا باید 2 یا 3 دستگاه یخچال فریزر داشته باشید و یا باید یخچال فریزر خیلی بزرگ باشد به همین جهت بزرگ بودن یخچال فریزر هم مهم می باشد.

ایران از سال 1352 وارد عرصه تولید لوازم خانگی شد که معروف ترین آنها برندهایی نظیر آزمایش و ارج را می توان نام برد که امروزه از بین رفته اند و مارکهای دیگری جایگزین شده است. ما در این مقاله سعی داریم تا بهترین مارکهای یخچال فریزر ایرانی را نام ببریم.

بهترین یخچال فریزر

منظور از یخچال بالا پایین چیست؟

یخچال فریزرها یا بالا پایین و یا ساید بای ساید و یا دوقلو هستند. یخچال فریزر بالا پایین هم به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول از نوع فریزر بالا و دسته دوم همان کمبی یا فریزر پایین می باشد که فریزر آن دارای کشو می باشد که خیلی هم مورد استقبال قرار گرفته است.

در گذشته، یخچال فریزر از نوع دوقلو و فریزر بالا بود اما از سالهای حدود 1367 به بعد نمونه ای از یخچال فریزرهای کمبی یا فریزر پایین توسط شرکت امرسان و الکترواستیل وارد بازار شد. بزرگترین یخچال فریزرهای بالا پایین به مارک الکترواستیل تعلق دارد که ما به ترتیب، مشخصات و قیمت آنها را خواهیم گفت. البته برندهای زیادی در بازار وجود دارند.

پرفروش ترین یخچال فریزر بالا پایین ایرانی

قبل از این که وارد بحث مشخصات یخچال فریزرها شویم ابتدا باید نام مارکهایی که در بازار ایران جزو پرفروش ها هستند را نام ببریم. در گذشته تولید سخت و فروش آسان بود اما امروزه به دلیل پیشرفت علم و فناوری، تولید آسان و فروش سخت شده است به همین جهت کارخانه هایی موفق هستند که هم یخچال فریزرهای متنوعی داشته باشند و هم کیفیت بالا و قیمت ارزان که البته باید ظاهر زیبا را هم به آن اضافه کرد.

طی 30 سال گذشته چند شرکت هستند که بالاترین فروش را در یخچال و فریزر دارنند اما برترین فروش یخچال فریزر بالا پایین ایرانی به 3 برند تعلق دارد که به ترتیب میزان فروش آنها را نام می بریم. بیشترین فروش و بهترین یخچال فریزرهای بالا پایین عبارتند از:

  1. الکترواستیل
  2. امرسان
  3. هیمالیا
  4. دیپوینت
  5. اسنوا

 

بین این 5 مارکی که نام بردیم باید 3 برند اول را جدا از بقیه برندها دانست چون از لحاظ کیفیت و ظاهر و قیمت و خدمات پس از فروش از همه مارکهای دیگر بهتر هستند. برای پرفروش بودن فقط قیمت، ظاهر، کیفیت و مهم نیست بلکه مورد مهم دیگر به خدمات پس از فروش تعلق دارد. از بین مارکهای بالا، یخچال فریزر الکترواستیل دارای تنوع بیشتری هست،

مخصوصا در بخچال فریزرهای بالا پایین. دلیل آن این است که الکترواستیل فقط و فقط یخچال ساز هست در حالیکه مارکهای دیگر وارد تولید لباسشویی و ظرفشویی و تلویزیون و برخی از انواع لوازم خانگی دیگر هم شده اند و همین باعث شده تا از کیفیت ساخت و خدمات دهی آنها کاسته شود.

چرا الکترواستیل پرفروش است؟

الکترواستیل و امرسان پرفروش ترین یخچال فریزر بالا پایین را دارد اما الکترواستیل بالاتر می باشد. البته هیمالیا نیز جزو پرفروش ها می باشد. یکی از دلایلی که الکترواستیل و امرسان بیشترین فروش را در یخچال فریزر بالا پایین دارنند تنوع زیادیخچال فریزر است. الکترواستیل که به صورت تخصصی انواع یخچال فریزر را تولید می کند و هر شخص با هر سلیقه و پولی که دارد می توان خرید خود را انجام دهد. از طرفی از موتور ساخت ایتالیا استفاده می کند که هم عمر زیادی دارد و هم صدای کمی.

مواد اولیه بکار رفته در الکترواستیل نیز از بهترین ها هستند هر چند مارکهایی که در بالا اشاره شد از مواد اولیه خوبی استفاده می کنند. یکی دیگر از مزیت هایی که الکترواستیل به نسبت مابقی برندها دارد در دسترس بودن قطعات یدکی الکترواستیل است. هر شخصی می تواند قطعات یدکی مورد نیاز خود را از نمایندگی فروش الکترواستیل در تهران تهیه کند. سایر مارکها هم دارای فروش قطعات هستند اما پروسه تهیه آنها زمان بر و سخت اشت.

انواع یخچال فریزر بالا پایین ایرانی

تقریبا اکثر مارکهای یخچال ساز حرفه ای دارای یخچال فریزر کمبی هستند. منظور از یخچال فریزر کمبی یعنی فریزر به صورت چند کشو فریزر در پایین قرار دارد. هیچ کدام از مارکهایی که در بالا نام برده شد مانند الکترواستیل و امرسان از تنوع بالایی برخوردار نیست. البته شرکت هیمالیا هم تنوع خوبی ندارد اما نه به اندازه الکترواستیل و امرسان.

یخچال فریزرهای بالا و پایین از دو نوع تشکیل شده اما با اندازه های مختلف.

  1. یخچال پایین فریزر
  2. یخچال فریزر بالا

یخچال فریزرهایی که دارای کشو هستند از 2 کشو فریزر شروع و تا 5 کشو فریزر در پایین ادامه دارد. یخچال فریزرهایی که فریزر آنها در بالا قرار گرفته از اندازه های مختلفی برخوردار است. از 11 فوت تا 32 فوت برای این محصول وچود دارد. یخچال هایی که فریزر آنها در بالا قرار گرفته به نسبت کمبی از فروش کمتری برخوردار است چون معمولا فریزر برای خریداران مهم است به همین دلیل پرفروش ترین یخچال فریزر بالا پایین ایرانی به یخچال فریزر کمبی تعلق دارد.

یخچال فریزر الکترواستیل
انواع یخچال فریزر الکترواستیل بدون برفک با موتور ایتالیایی

البته لازم به ذکر است که یخچال فریزر که فریزر آنها در بالا قرار گرفته در سایزهای کوچک هم طرفدارهای زیادی دارد. به عنوان مثال یخچال فریزر 14 فوت از محصولاتی است که طرفدار زیادی دارد و فرقی نمی کند امرسان باشد یا الکترواستیل.

یخچال فریزرهایی که کشو دارنند، هم با برفک و هم بدون برفک هستند. کوچکترین یخچال فریزر کمبی بدون برفک از یخچال فریزر 20 فوت شروع می شود و بیشترین سایز به یخچال فریزر 34 فوت.

یخچال فریزرهایی که بالا فریزر هستند هم از 11 فوت شروع و تا 32 فوت ادامه دارد. یخچال فریزر 32 فوت الکترواستیل بزرگترین دستگاهی است که فریزر آن در بالا و یخچال در پایین قرار گرفته است.

راههای ارتباطی با ما

تلفن نمایندگی الکترواستیل تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.