قیمت یخچال فریزر الکترواستیل 24 فوت بدون برفک

قیمت یخچال فریزر الکترواستیل 24 فوت

قیمت یخچال فریزر الکترواستیل 24 فوت بدون برفک که فریزر در پایین و یخچال در بالا قرار دارد به شرح زیر است. قیمت فوق براساس قیمت مصوب شرکت می باشد که روی کارتن هم ثبت شده است.

الکترواستیل شرکتی با 55 سال سال قدمت در زمینه تولید انواع یخچال و فریزر است و طی این سالها همواره جزو 3 مارک برتر ایران بوده است. علت این که می گوییم جزو 3 برند اول به خاطر این است که برخی مدلهای یخچال و فریزر امکان دارد در رده سوم و برخی در رده اول ایران باشند.

به عنوان نمونه یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل همیشه در رده اول ایران قرار داشته و هیچ رقیبی نداشته است اما مثلا یخچال فریزر عرض 80 را چون الکترواستیل ندارد نمی توان با دیگر مارکها مقایسه کرد. شرکت الکترواستیل در اندازه های مختلفی و با امکانات متفاوت انواع یخچال و فریزر تولید می کند. یکی از تولیدات الکترواستیل همان یخچال فریزر 24 فوت الکترواستیل می باشد.

یخچال فریزر الکترواستیل 24 فوت

شرکت الکترواستیل همانطور که در بالا هم گفتیم دارای تنوع زیادی در یخچال و فریزر است. یخچال فریزر 24 فوت الکترواستیل دارای عرض 65 سانتی متر با ارتفاع 2 متر و 10 سانتی می باشد. این محصول با کد es27 در شرکت تولید می شود. این محصول به دلیل این که دارای کد es27 می باشد به همین جهت به 27 فوت معروف شده است اما در واقع این محصول 24 فوت می باشد.

قسمت پایین 4 کشو فریزر و یک یخساز دستی دارد و قسمت بالا هم یخچال قرار گرفته است. یخچال با 3 طبقه شیشه ای و 3 طبقه در قسمت درب تشکیل شده است. این محصول دارای آبریز می باشد. یک قمقه 3 لیتری دارد که باید به صورت دستی پر شود. دستگیره محصول هم به صورت مخفی می باشد. یخچال فریزر دستگیره مخفی گرانتر از با دستگیره است به همین جهت قیمت یخچال فریزر الکترواستیل 24 فوت پلاس از استار معمولی گران تر می باشد.

یکی دیگر از محصولاتی که مردم در آن اشتباه می کنند یخچال فریزر دوقلوی الکترواستیل es24 است که این محصول از نوع دوقلو بوده و به صورت تکی نمی باشد. هر چند 24 فوت است اما یخچال تک و یا فریزر تک کمتر به فروش می رسد چون باید جنس را ناقص کرد و کمتر کسی این کار را می کند. موتور کلیه محصولات برودتی الکترواستیل ساخت ایتالیا می باشد.

یخچال فریزر es24 از نوع دوقلو از یک یخچال و یک فریزر تشکیل شده که دو دستگاه جداگانه هستند و می توان به صورت جداگانه و دور از هم نیز قرار داد. این محصول مانند برخی از مارکها نیستند که حتما باید کنار هم باشند و قابلیت جدا از هم بودن را ندارنند.

یخچال فریزر 24 فوت الکترواستیل

قیمت یخچال فریزر الکترواستیل 24 فوت

همانطور که در بالا هم گفتیم ما یک نوع یخچال فریزر الکترواستیل 24 فوت داریم اما یک مدل هم دوقلو داریم که دارای کد es24 می باشد. ما در اینجا قیمت هر دو مدل را خواهیم گفت. یک موردی که باید در مورد قیمت بگوییم این است که این قیمتها همان قیمتی است که توسط شرکت اعلام شده است و شاید در برخی مواقع با قیمت بازار تفاوت داشته باشد. روی کارتن محصولا هم قیمت تولید و هم قیمت فروش ثبت شده است. اگر می خواهید هر نوع یخچال فریزر الکترواستیل و هر مارک دیگر را خریداری کنید حتما به نمایندگی فروش الکترواستیل مراجعه کنید.

انواع یخچال فریزر الکترواستیل

همانطور که قبلا هم گفتیم شرکت الکترواستیل انواع یخچال فریزر را تولید می کند و به همین جهت دارای تنوع زیادی می باشد. بین همه محصولاتی که دارد فقط چند مدل با برفک هستند و مابقی بدون برفک هستند و دارای کیت نوفراست می باشند. مهمترین ویژگی یخچال فریزرهای بدون برفک الکترواستیل این است که واقعا بدون برفک هست و هم فریزر و هم یخچال، برفک نمی زنند. یخچال فریزر های الکترواستیل به ترتیب زیر تولید می شوند، از دوقلو و یخچال فریزر بالا پایین تا یخچال فریزرهای کوچک.

  1. یخچال فریزر دوقلو یخساز اتوماتیک یونیک پلاس es23
  2. یخچال فریزر یخساز دستی پرایم پلاس es24
  3. یخچال فریزر الکترواستیل 34 فوت سکوئنس پلاس es34
  4. یخچال فریزر الکترواستیل 30 فوت با یخساز اتوماتیک و هوم بار، ساب زیرو es35
  5. یخچال فریزر الکترواستیل 30 فوت با یخساز دستی و هوم بار، پرستیژ es35
  6. یخچال فریزر الکترواستیل 24 فوت با یخساز دستی es27 استار پلاس
  7. یخچال فریزر الکترواستیل پایا پلاس 20 فوت مدل es20
  8. یخچال فریزر 14 فوت es14
  9. یخچال فریزر 11 فوت اسمایل es11
  10. یخچال 7 فوت الکترواستیل
  11. فریزر نوفراست 10 فوت الکترواستیل
  12. فریزر 3 کشو الکترواستیل
  13. فریزر صندوقی
  14. ساید بای ساید 34 فوت
  15. ساید بای ساید 27 فوت رویال
یخچال فریزر الکترواستیل
انواع یخچال فریزر الکترواستیل بدون برفک با موتور ایتالیایی

از کجا یخچال فریزر 24 فوت الکترواستیل را بخرید؟

 

ما در بالا به طور تلویحی اشاره کردیم که از کجا باید خرید کرد اما دلایل آن را هم خواهیم گفت. در این بازاری که هیچ نظارتی بر آن نیست و عملا هم نظارت سخت است واقعا ریسک کردن خیلی خطرناک است. آن قدر دیده شده که محصول ویترینی و یا برگشتی از کارخانه که تعمیر شده و یا توسط خود شخص صافکاری شده را به مشتری داده اند با قیمت خیلی ارزان تر و حتی تضمین هم می دهند اما حتی یک فاکتور رسمی و ساده هم به خریدار نمی دهند تا در آینده بتوانند هیچ چیز را گردن نگیرن.

خرید از نمایندگی اینطور نیست چون محصولات از انبار شرکت می آید و اصلا از این اتفاقها نمی افتد و اگر هم بیافتد قابل پیگری از نمایندگی و شرکت هست.

نمایندگی مرکزی الکترواستیل در تهران
تلفن نمایندگی مرکزی الکترواستیل در تهران

آیا کمپرسور یخچال فریزر الکترواستیل 24 فوت ساخت ایتالیا می باشد؟

کارخانه الکترواستیل در قدیم از 2 نوع کمپرسور استفاده می کرد که یکی اتریش و دیگری ایتالیا بود اما در حال حاضر فقط از کمپرسورهای ساخت ایتالیا استفاده می کند. این که آیا واقعا موتور یخچال و فریزر الکترواستیل ساخت ایتالیا است باید 100% تایید کرد. مگر می شود با دروغ راه 50 ساله را به خوبی طی کرد. با دروغ فقط می توان مدتی دوام آورد اما در آخر همه چیز روشن می شود. شرکتی با عظمت الکترواستیل هیچ زمانی راجع به هیچ کدام از قطعاتی که استفاده می کند دروغ نگفته و نخواهد گفت.

خیلی از مارکها که نمی خواهیم نام آنها را ببریم به دروغ می گویند موتور مارک ما مثلا ساخت کشور کره است، یا اینکه از نوع اینورتر می باشد. این مارکها خیلی هم تبلیغات دارنند اما چون مارک ناشناخته ای از نظر مردم هستند سعی می کنند تا با دروغ مشتری را سمت خود بکشانند. وقتی خریدار محصول خود را خرید آن وقت متوجه می شود که موتور اصلا ساخت کشور کره نیست و عین تراکتور صدا می دهد.اگر واقعا بخواهیم قیمت یخچال فریزر الکترواستیل 24 فوت را با نمونه های معروف دیگر مقایسه کنیم آن وقت متوجه ارزان تر بودن الکترواستیل با توجه به کیفیتی که دارد خواهید شد.

نمایندگی فروش الکترواستیل در تهران

تفاوت قیمت مصوب شرکت با قیمت بازار

خیلی از مردم زمانی که می خواهند خریدی انجام دهند می روند سراغ نمایندگی های فروش و وقتی قیمت را با بازار مقایه می کنند، در برخی مواقع، متوجه می شوند که قیمت بازار ارزانتر از نمایندگی ها هست. این مشکل وجود دارد. به طور کلی در بازارهای رقابتی این مورد وجود دارد اما برای اقتصادهای سالم خوب است نه این که در ایران امکان دارد یک یخچال فریزر از بالا ماشین یا حین بارگیری بافتد و همان را می برنند و با صافکاری به شخص دیگری می فروشند. پس همه چیز قیمت نیست و باید قدر پول خود را بدانید.

یک مثال خارجی بزنم. الان لباسشویی کنوود در ایران کم وجود دارد اما با همین کم بودن هم شما قیمت ارزانتر هم پیدا خواهید کرد اما اصلا با کنوود شرکتی قابل مقایسه نیست اما متاسفانه برخی از مردم فقط به قیمت نگاه می کنند و همین هم باعث می شود تا ضررهای هنگفتی کنند. کنوود یک برند انگلیسی هست که در ایران به صورت قاچاق و شرکتی وجود دارد.

راههای ارتباطی با ما

تلفن نمایندگی الکترواستیل تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.