خرید لوازم یدکی یخچال الکترواستیل از کارخانه

خرید لوازم یدکی یخچال الکترواستیل

خرید لوازم یدکی یخچال الکترواستیل از کارخانه و نمایندگی اصلی اکترواستیل در تهران به صورت حضوری و اینترنتی امکان پذیر شد که روش خرید به شرح زیر است.

خدمات پس از فروش از مهمترین خدماتی هست که کارخانه های تولیدی باید داشته باشند. اگر شما بهترین مارک جهان را بخری اما نتوانی قطعات آن را به راحتی پیدا کنید به هیچ نمی ارزد. هر خریداری که کالای خود را برای یک هفته و یک سال خریداری نمی کند پس باید یک کارخانه حتما خدمات حرفه ای هم داشته باشد.

اغلب کارخانه ها، مخصوصا کارخانه های ایرانی دارای خدمات زیاد خوبی نیستند. مثلا خودرو سازها، زمانی که محصولشان خراب می شود باید به سختی قطعه اصلی آن را پیدا کرد. اصلا پیدا کردن قطعه یک طرف قضیه هست و اصل بودن هم یک طرف. زمانی که یک قطعه خراب می شود و ما قطعه یدکی را می خریم متوجه می شویم که اصلا کیفیت آن مانند قطعه اصلی نیست.

لوازم یدکی یخچال الکترواستیل

همانطور که در بالا هم اشاره شد باید قطعه ای که می خریم حتما صالی باشد وگرنه پول خود را دور ریخته ایم. شرکت های لوازم خانگی در ایران زیاد هستند اما کارخانه لوازم خانگی زیاد نیست. آنقدر برندهایی هستند که کارخانه ای ندارند و تولیدات آنها توسط شرکتهای دیگر انجام می شود اما با نام برند خودشان. به این قبیل مارکها که اصلا نباید اعتماد کرد، نه به کالا و نه خدمات آنها.

شرکت الکترواستیل از کارخانه های خیلی قدیمی در تولید یخچال و فریزر هست و همینطور یخچال فریزرهای آن جزو بهترین ها هم می باشد. به عنوان مثال بهترین یخچال فریزر دوقلوی ایرانی به یخچال فریزر دوقلوی الکترواستیل در بین همه برندهای ایرانی تعلق دارد. شرکت الکترواستیل برای این که بهترین سرویس دهی را به مشتریان خود بدهد، خرید لوازم یدکی الکترواستیل را از روشهای زیر بسیار آسان کرده است. این لوازم یدگی شامل کشو فریزر، دستگیره، گسکت دو درب و بسیاری از قطعات ریز و درشت می باشد.

خرید لوازم یدکی یخچال الکترواستیل

مارک الکترواستیل دارای مدلهای مختلفی از انواع یخچال و فریزر می باشد و به همین جهت از تعداد قطعات زیادی هم برخوردار می باشد. برای خرید قطعات یدکی الکترواستیل در ابتدا باید مدل یخچال یا فریزر را بدانید. به عنوان نمونه یخچال فریزر 27 فوت الکترواستیل دارای عرض 65 می باشد و یخچال فریزر 30 فوت الکترواستیل هم دارای عرض 75 سانتی متر، پس با این ابعاد متفاوت حتما عرض مثلا کشو یا دستگیره یا گسکت دور درب آنها هم با هم فرق دارد.

بهترین روش برای خرید این است که با شماره های زیر تماس گرفته و یا عکس قطعه را بفرستید تا جنس اصلی ارسال گردد. اکر این هم نشد می توانید از پشت یخچال یا فریزر، سریال دستگاه را به شماره های زیر ارسال کنید تا کارشناس مربوطه بتواند قطعه مورد نیاز را ارسال کند. از همه مهمتر اینکه قطعاتی که ارسال می شود قطعات اصلی بوده و به هیچ عنوان کپی نیست چون در بازار قطعات کپی وجود دارد.

راههای ارتباطی با ما

تلفن نمایندگی الکترواستیل تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.