قیمت یخچال فریزر الکترواستیل دوقلو es23 یونیک پلاس

قیمت یخچال فریزر الکترواستیل دوقلو es23

قیمت یخچال فریزر الکترواستیل دوقلو es23 برای اساس این که یونیک باشد یا یونیک پلاس، خرید عمده باشد یا تکی فرق دارد و تاریخ تولید هم اهمیت یادی دارد.

الکترواستیل از شرکتهای بسیار مهم می باشد که یخچال فریزر های آن در ایران حرف اول را می زند خصوصا یخچال فریزرهای دوقلو که واقعا هیچ برندی نمی تواند با آن رقابت کند. دلیل این که چرا بهترین یخچال فریزر دوقلو به الکترواستیل تعلق دارد را خواهیم گفت.

یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل

الکترواستیل 3 نوع یخچال فریزر دوقلو تولید می کند که دو نوع آن با یخساز اتوماتیک می باشد و یک نوع آن دارای یخساز دستی می باشد. اولین یخچال فریزر یخساز اتوماتیک دوقلو الکترواستیل همین دوقلو es23 یونیک پلاس می باشد که درب بار هم دارد و عرض هر دستگاه 65 سانتی متر می باشد یعنی روی هم باید 130 سانت جا داشته باشید.

دومین یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل که دارای یخساز اتوماتیک می باشد و جدید وارد بازار شده است دارای عرض 60 سانتی متر می باشد که روی هم 120 سانتی متر فضا می خواهد. مدل دیگری که دارای یخساز دستی می باشد یخچال فریزر دوقلو پرایم پلاس می باشد.

یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل es23
یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل es23

یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل es23

یخچال الکترواستیل es23 در 2 مدل تولید می شود که یک مدل آن تفق تولید داشته اما شاید در بازار باشد. نام این مدل یونیک می باشد که دارای دستگیره های آسان باز شو می باشد. یونیک هم دارای یخساز اتوماتیک و درب بار می باشد اما دارای دستگیره می باشد و برد دیجیتالی آن روی درب قرار گرفته است اما در یونیک پلاس، دستگیره های حذف شده و نمایشگر دیجیتالی روی دستگیره مخفی نصب شده است.

قیمت یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل

قیمت یخچال فریزر الکترواستیل دوقلو es23

با توجه به این که es23 در 2 نوع در بازار وجود دارد به همین جهت دارای قیمت های متفاوتی هم هست. قیمت دوقلو یونیک با یونیک پلاس فرق دارد و ارزانتر می باشد اما همانطور که گفته شد توقف تولید داشته اما شاید در بازار موجود باشد. قیمت یخچال فریزر دوقلو با توجه به این که تعداد باشد یا تکی فرق دارد. روی کارتن یخچال فریزر قیمت تولید و مصرف ثبت شده است اما برای اطلاع از قیمتهای اصلی باید با نمایندگی فروش الکترواستیل ارتباط بگیرید چون با وجود تخفیفات و جشنواره ها دائما قیمت یخچال دوقلو الکترواستیل es23 یونیک پلاس به دلیل فروش بالایی که دارد دائما تغییر می کند.

ما در جدول زیر قیمتها را اعلام می کنیم اما برای دانستن جدیدترین قیمتهای روز حتما با نمایندگی ها تماس بگیرید.

یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل پرایم پلاس

همانطور که در بالا هم اشاره شد یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل 1 مدل هم دارد که به پرایم پلاس معروف است. این محصول یخساز دستی دارد و به آب شهری وصل نمی شود. این محصول هم دستگیره مخفی می باشد و نمایشگر آن روی دستگیره های مخفی واقع شده است. خیلی از مردم یا مکان آن را ندارند تا به آب شهری وصل کنند و یا اصلا خوششان نمی آید. در این دو حالت می توانید از یخچال فریزر پرایم پلاس خرید نمایید

تفاوت بین یونیک پلاس و پرایم پلاس در یخساز اتوماتیک و درب بار می باشد. درب هوم بار در پرایم پلاس وجود ندارد و میزان فضای فریزر آن به نسبت یونیک پلاس بیشتر است چون یخساز ندارد و به جای فضای یخساز، اندازه کشوی فریزرها بزرگتر شده است. البته یخساز اتوماتیک هم مزایای زیادی دارد که یخساز دستی ندارد. لازم به ذکر است از بین محصولات الکترواستیل باید به یخچال فریزر الکترواستیل ساب زیرو هم اشاره کرد که دارای یخساز اتوماتیک می باشد اما این محصول از انواع یخچال فریزر بالا پایین می باشد یعنی 4 کشو فریزر پایین و یخچال در بالا قرار دارد.

قیمت یخچال دوقلو الکترواستیل

چرا قیمت به تاریخ تولید یخچال فریزر هم بستگی دارد؟

یکی از محلکترین اشتباهاتی که خریداران انجام می دهند و برخی از فروشندگان از آن نهایت استفاده را می کنند همین تاریخ تولید است. در گذشته گارانتی محصولات لوازم خانگی از تاریخ نصب بود چون 99% مردم بعد از خرید محصول را نصب می کردند و فروشگاه ها هم بعد از خرید محصول را می فروختند و به فکر احتکار نبودند به همین جهت تاریخ گارانتی از زمان نصب بود اما امروزه اینطور نیست.

در حال حاضر گارانتی محصولات لوازم خانگی از زمان تولید می باشد یعنی اگر شما یک محصول بخرید که برای سال گذشته باشد یعنی یک سال از گارانتی آن پریده است. حالا از کجا بفهیم که تاریخ تولید برای کی هست را خواهیم گفت.

وقتی یخچال فریزر را خریدید باید منتظر باشید تا کارشناس مربوطه بیاید تا کارتن را باز کرده و گارانتی کند. در این زمان است که متوجه تاریخ تولید می شوید که دیر شده است. تاریخ تولیدی که روی کارتن هم گفته هم قابل تقلب می باشد پس بهترین کار این است که از نمایندگی ها خرید کنید. قیمت یخچال فریزر الکترواستیل دوقلو es23 آنقدر ارزان نیست که بخواهید راجع به این موارد بی تفاوت باشید.

راههای ارتباطی با ما

تلفن نمایندگی الکترواستیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.