قیمت یخچال دوقلو الکترواستیل ۴۰ فوت

قیمت یخچال دوقلو الکترواستیل ۴۰ فوت

قیمت یخچال دوقلو الکترواستیل ۴۰ فوت براساس این که مدل یونیک پلاس es23 یا پرایم پلاس es24 باشد متفاوت است. میزان تعداد خرید در قیمت نیز موثر می باشد.

الکترواستیل از کارخانه های مهم ایرانی در یخچال سازی است. الکترواستیل تنها شرکتی است که در زمینه تولید یخچال و فریزر در ابعاد مختلف خانگی فعال است. البته یخچال فریزرهای فروشگاهی نیز تولید می کند که زمینه خرید و فروش و قیمت آن با لوازم خانگی فرق دارد. یکی از مهمترین و پرفروش ترین یخچال فریزری که توسط شرکت الکترواستیل تولید می کند، یخچال فریزر دوقلو می باشد.

یخچال فریزر دوقلو در هر شرکتی با ابعاد متفاوتی تولید می شود. رایج ترین یخچال دوقلویی که توسط شرکتهای ایرانی و خارجی تولید می شود، یخچال فریزر 6رض 60 می باشد. شرکت الکترواستیل علاوه بر دوقلوی عرض 60 یک نوع یخچال فریزر دوقلو عرض 65 نیز دارد. این نوع برای کسانی خوب است که به دنبال یخچال فریزر بزرگ هستند.

یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل

همانطور که در بالا هم گفتیم شرکت الکترواستیل دارای 3 نوعی یخچال فریزر دوقلوی الکترواستیل تولید می شود. یخچال فریزر دوقلو از یک یخچال و یک فریزر تشگیل شده که در کنار همدیگر یک یخچال فریزر دوقلو را تشگیل می دهند. یک نوع یخچال دوقلو الکترواستیل 40 فوت تولید می شود که کدل آن es23 و نام اختصاری آن نیز یونیک پلاس می باشد. یونیک پلاس یک یخچال فریزر دوقلوی 40 فوت است که دارای درب بار بوده و قابلیت اتصال به آب شهری را دارد. 3 نوع یخ می دهد و آب نیز به شیر آب وصل می شود.

قسمت فریزر از 6 کشو و 4 ظبقه شیشه ای تشگیل شده است. قسمت یخساز اتوماتیک هم روی درب فریزر نصب شده است. فیلتر تصفیفه آب و شیلنگ مورد نیاز هم درون فریزر برای راه اندازی یخساز و آبریز هم قرار داده شده است. قبل از نصب فریزر باید محل ورودی آب مشخص شده باشد.

یخچال فریزر دوقلوی بعدی که تولید شده، یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل 40 فوت با کد es24 و نام اختصاصی پرایم پلاس می باشد. این محصول دارای آبریز دستی است و به آب شهری وصل نمی شود. این محصول دارای 9 کشو می باشد و فیلترتصفیه هم ندارد چون نیازی ندارد اما یک قسمت به عنوان یخساز دستی در بالا و اولین ظبقه قرار داده شده است.

قیمت یخچال دوقلو الکترواستیل

قیمت یخچال دوقلو الکترواستیل 40 فوت

قبل از این که به قیمت بپردازیم باید راجع به فوت یا اندازه یخچال و فریزر حرف بزنیم. اولا کلمه فوت اشتباه است. فوت یعنی پا و 40 فوت یعنی 40 قدم پس با این تفاصیل 40 فوت خیلی بزرگ می شود اما 40 feet فرق دارد و کلمه feet درست است. هر feet به اندازه 20 لیتر می باشد و چون حجم یخچال و فریزر را با لیتر می سنجند می توان از این فرمول برای اندازه واقعی یخچال و فریزر استفاده کرد. روی یخچال و فریزر هم میزان لیتر را نوشته است.

یخچال دوقلو الکترواستیل

یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل دارای 40 فوت است و قیمت نیز براساس نوع و مدل یخچال و فریزر تعیین می گردد. البته تعداد خرید هم در کم و یا زیاد شدن قیمت تاثیر دارد. به عنوان مثال اگر به تعداد 20 عدد یخچال فریزر دوقلو بخرید حتما باید به قیمت کمتری بخریت تا بتوانید با یک سود به دیگران بفروشید اما کسانی که یک عدد یخچال فریزر می خواهند باید به قیمت مصرف خرید کنند که روی لیست وجود دارد.

یک مدل یخچال فریزر دوقلو با عرض 60 با یخساز اتوماتیک در حال طراحی است که به دلیل این که هنوز قیمت آن مشخص نشده نمی توانیم اعلام نماییم. یخچال فریزر دوقلو بزرگ مخصوص شرکت الکترواستیل است اما یک نوع یخچال فریزر بالا پایین بزرگ هم دارد که به نام یخچال فریزر الکترواستیل واید می باشد. این محصول یک فریزر بزرگ در بالا و یک یخچال بزرگ در پایین دارد. این محصول برای این پیشنهاد می شود برای کسانی که نمی خواهند یخچال فریزر دوقلو بخرند.

 

راههای ارتباطی با ما

تلفن نمایندگی الکترواستیل تهران

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.