بهترین یخچال فریزر دوقلو ایرانی کدام مارک است؟

بهترین یخچال فریزر دوقلو ایرانی

بهترین یخچال فریزر دوقلو ایرانی کدام مارک است؟ سئوالی که همه خریداران دنبال جواب آن هستند. ما صادقانه ترین جواب را برای خریدارن داریم.

امروزه بازار ایران دچار سیاستهایی هست که اجازه نمی دهند تا محصولات خارجی وارد ایران شوند، چون ما درون ایران خودمان یخچال سازیهای زیادی داریم. 60 سال است که کارخانه های لوازم خانگی را در ایران راه اندازی شده اند و انصاف بهترین لوازم خانگی در ایران تولید می شد. در مقطعی از زمان به دلیل جنگ و یک سری تحریمها، تولیدکننده های ما نتوانستند مواد اولیه باکیفیت را وارد کنند اما در چند سال اخیر این مشکل هم حل شده است و محصولات باکیفیت در ایران تولید می شود.

البته منظور ما همه تولیدکننده ها نیستند. خیلی کارخانه های کوچک هستند که به تولید یخچال و فریزر مشغول هستند اما اصلا کیفیت خوبی دارند. ما سعی کردیه این در این مقاله در مورد بهترین یخچال فریزرهای دوقلو حرف بزنیم. این انتخاب از طرف ما نیست بلکه براساس نظر خریداران و میزان فروش و تجربه 30 ساله ما انجام شده است.

کارخانه های مهم یخچال سازی ایرانی

اقتصاد ایران از سالها پیش وارد تولید شده است. خودروسازی و لوازم خانگی از کارخانه های مهم تولیدی هستند اما خیلی کارخانه های لوازم خانگی که از قبل از افتتحاح شده بودند از بین رفتند. مثلا فیلور، فیلکو، آزمایش و ارج و پارس از شرکتهایی بودند که الان بودند الان از صادرکنندگان به اروپا بودن اما از بین رفتند. به جای آنها مارکهای دیگری آمد که خصوصی هستند.

در حال حاضر بهترین کارخانه هایی که در کار تولید لوازم خانگی هستند به شرح زیر هستند. لازم به ذکر است که برخی از این کارخانه ها به صورت تخصصی انواع یخچال و فریزر تولید می کند و برخی اینطور نیستند. ما به ترتیب کارخانه های مهم را نام می بریم:

  • الکترواستیل
  • امرسان
  • هیمالیا
  • اسنوا
  • دیپوینت
  • پارس
  • سام
  • جی پلاس

به غیر این کارخانه می توانیم به مارکهایی مانند کلور و پلادیوم و از این دست مارکها را نام برد اما اینها کارخانه نیستند و برندهای دوم و سوم کارخانه های مادر می باشند. مثلا کلور برای شرکت دیپوینت می باشد و نمی توان آن را یک کارخانه نامید.

بهترین یخچال فریزر دوقلو ایرانی

شرکتهایی که در بالا نام بردیم همگی به نوعی در صنعت یخچال سازی ایران خوب هستند اما برخی از آنها بهترین هستند. دلبل بهترین بودن به موتور، خدمات پس از فروش، کیفیت ساخت، کارایی، امکانات و قیمت بستگی دارد. دنیای امروز امکانات را طلب می کند و در بین یخچال سازهای ایرانی، شرکت الکترواستیل هست که کامل ترین یخچال فریزر دوقلو را تولید می کند.

شرکت الکترواستیل 3 مدل یخچال فریزر دوقلو تولید می کند که کامل ترین آن یخچال فریزر دوقلوی یونیک پلاس می باشد. این یخچال فریزر هم درب بار دارد و هم یخساز اتوماتیک. به عبارتی کاملا شبیه ساید بای ساید می باشد. یخچال فریزر دوقلوی الکترواستیل در 3 نوع تولید می گردد.

  1. یخچال فریزر دوقلو یخساز دار با عرض 65
  2. یخچال فریزر الکترواستیل یخساز دستی با عرض 65
  3. یخچال فریزر الکترواستیل یخساز اتوماتیک عرض 60

شرکت امرسان نیز 3 نوع یخچال دوقلو تولید می کند که هم عرض 65 و هم عرض 60 سانتی متر می باشد. امرسان در حال حاضر یخساز اتوماتیک ندارد اما جزو برنامه تولید می باشد. کیفیت ساخت امرسان و الکترواستیل و هیمالیا از سایر برندها بهتر است. مارکهایی مانند هیمالیا و اسنوا و دیپوینت هم دارای یخچال دوقلو یخساز اتوماتیک هستند اما یک ایراد دارنند.

ایراد آنها این است که یخچال و فریزر در مارک دیپوینت و هیمالیا حتما باید در کنار همدیگر باشند و با یک سیم به هم متصل می شوند. این کار باعث می شود که اگر یک برد ایراد پیدا کند یخچال یا فریزر کنار آن نیز از کار می افتد. البته مارک دیپوینت و هیمالیا نیز یخچال فریزر دوقلوی جدا از هم نیز دارنند اما دارای یخساز دستی هستند مگر این که در آینده تکمیل گردد.

در حال حاضر بهترین یخچال فریزر دوقلو ایرانی به الکترواستیل تعلق دارد و رتبه اول زا دارد. این یخچال فریزر هم بزرگ و جادار هستند و هم امکانات زیادی دارنند. یخساز و آبریز آنها اتومات بوده و با اتصال به آب شهری کار می کند. فیلتر تصفیه آب دارد و از همه مهمتر این که برای خرید قطعات نیازی به گشتن نیست. نمایندگی الکترواستیل به طور مستقیم قطعات یدکی مانند کشو و دستگیره و شیشه و آبریز و … را به خریدار تحویل می دهد و نیازی به سفارش از شرکت ندارد.

بهترین یخچال فریزر ایرانی

یخچال فریزر دوقلو امرسان

شرکت امرسان هم از شرکتهای قدیمی می باشد و در حال حاضر 3 مدل یخچال فریزر دوقلو تولید می کند. این 3 نوع دارای ابعاد مختلفی است و به نسبت ابعادی که دارد از قیمتهای مختلفی هم برخوردار می باشد.

  1. دوقلو 15 فوت امرسان
  2. یخچال فریزر دوقلو 16 فوت
  3. یخچال فریزر دوقلو 20 فوت

دوقلو 15 فوت دارای عرض 60 می باشد و دارای 7کشو فریزر می باشد. فریزر هر 3 مدل دارای 7 کشو هستند اما اندازه کشوها با هم فرق دارد. ارتفاع یخچال فریزر دوقلوی امرسان هم بزرگتر از مدل 15 و 16 فوت است. یخچال فریزر دوقلوی امرسان دارای یخساز دستی است اما در حال تولید یک نوع دوقلوی یخساز اتوماتیک نیز هستند.

یخچال دوقلو ایرانی

یخچال فریزر دوقلو دیپوینت

شرکت دیپوینت به نسبت به الکترواستیل و امرسان و هیمالیا خیلی شرکت جدیدی هست. این شرکت اولین کارخانه ای است که یخچال فریزر دوقلو و بالا پایین خود را با ظاهری جدید وارد بازار کرد. مدل max از سری جدید دوقلوهای شرکت دیپوینت می باشد که عرض آن 60 و دستگیره مخفی می باشد. از طرفی دارای یک برد می باشد و یخچال و فریزر باید از بالا به هم متصل شوند. موتور آن نیز اینورتر می باشد. دیپوینت از لحاظ زیبایی به عنوان بهترین یخچال فریزر دوقلو ایرانی شناخته شده است.

یخچال فریزر دوقلو ایرانی

یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا

به جرات می توان گفت که دوقلوی هیمالیا تنها دوقلویی هست که در یک مورد می تواند با الکترواستیل رقابت کند و  آن دوقلوی پاناروما پلاس می باشد که تقریبا شبیه یونیک پلاس الکترواستیل می باشد. یعنی هم درب بار دارد و هم یخساز اتوماتیک و ابریز اتصال به آب شهری دارد. از لحاظ ابعاد هم با هم مشابه هستند و تنها در ظاهر کمی با هم تفاوت دارنند. همین تفاوت های ریز هست که باعث شده تا بهترین یخچال فریزر دوقلو ایرانی همان مارک الکترواستیل باشد.

Untitled 1 1

یخچال فریزر دوقلوی پاکشوما

پاکشوما در تولید یخچال فریزر کمی ضعیف تر از مابقی برندها است. اخیرا یک نوع دوقلو یخساز اتوماتیک تولید کرده که دارای موتور اینورتر می باشد و یخساز آن درون فریزر قرار دارد و مانند ساید نمی باشد. آبریز آن هم دارای قمقمه بوده و به صورت دستی پر می شود. شرکت پاکشوما تولید کننده بهترین لباسشویی های ایرانی هست. لباسشویی پاکشوما را با هیچ برندی نمی توان از لحاظ کیفیت مقایسه کرد اما در یخچال فریزر کمی زود هست که نظر قطعی داد. همانطور که گفتیم، بهترین یخچال فریزر دوقلو ایرانی چند مارک بیشتر نیست و بهترین کار این است که برای خرید از این چند مارک استفاده کنید.

راههای ارتباطی با ما

تلفن نمایندگی الکترواستیل تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.