تلفن نمایندگی مرکزی الکترواستیل در تهران

نمایندگی مرکزی الکترواستیل در تهران

نمایندگی مرکزی الکترواستیل در تهران دارای تلفن و آدرس فروشگاه می باشد که به شرح زیر است. تقسیم بندی نمایندگیها براساس مناطق جغرافیایی تهران می باشد.

نمایندگی ها وظیفه مهمی در عرضه محصولات دارنند که این وظیفه مهم برای همه قشرهای محصولات صنعتی است. محصولاتی نظیر خوراکی ها و یا شوینده ها به صورت محصولات صنعتی نیست چون حجم مصرف و خرید لوازم خانگی مانند محصولات خوراکی و شوینده ها نیست به همین جهت نیازی نیست تا تا در هر محله یک نمایندگی وجود داشته باشد. امروزه وجود اینترنت باعث شده تا همه مردم اطلاعات کاملی از محصول مورد نظر خود را در اینترنت پیدا کنند و فقط برای خرید به نمایندگی ها مراجعه کنند. شرکت الکترواستیل نیز مانند هر کارخانه حرفه ای دارای نمایندگی فروش در شهرهای مختلف است. تعداد نمایندگی در تهران به دلیل اهمیتی که دارد به نسبت سایر شهرها بیشتر است.

نمایندگی الکترواستیل

تعداد نمایندگی های الکترواستیل در تهران

در قدیم که تعداد تولیدات الکترواستیل و کلیه برندهای معروف یخچال فریزر مانند یخچال فریزر امرسان زیاد بود تعداد نمایندگی ها زیاد بودنند اما امروزه به دلیل شرایط خاص اقتصادی ایران، تعداد نمایندگی خیلی کاهش یافته است. البته در اینجا ما به دنبال نمایندگی فروش الکترواستیل هستیم نه نمایندگی خدمات اما ما نمایندگی خدمات پس از فروش الکترواستیل هم معرفی می کنیم تا دنبال کننده گان این سایت به راحتی به هر دو نمایندگی دسترسی داشته باشند. شرکت الکترواستیل در تهران دارای 2 نمایندگی فروش مرکزی است که یکی به عنوان عمده فروشی برای فروشگاه ها و دیگری به عنوان نمایندگی مرکزی الکترواستیل در تهران است.  شهرهای بزرگ دیگر دارای یک نمایندگی مرکزی است که هم کار تک فروشی و هم عمده فروشی را انجام می دهند.

نمایندگی مرکزی الکترواستیل در تهران
تلفن نمایندگی مرکزی الکترواستیل در تهران

نمایندگی مرکزی الکترواستیل در تهران

نمایندگی یعنی کس یا فروشگاهی که از طرف شرکت الکترواستیل نماینده است تا انواع محصولات الکترواستیل را با قیمت مصوب شرکت و سالم تحویل خریداران بدهد. در ایران به دلیل وجود اینترنت و عدم نظارت درست در این فضا همه خود را نمایندگی معرفی می کنند که برخی از آنها واقعا سلامت کار می کنند و برخی دیگر خیر. مثلا اگر یک یخچال فریزر 34 فوت الکترواستیل را از یک نماینده بخرید و یکی دیگر از یک جای دیگر و دستگاه شما خوردگی داشته باشد مطمئن باشید که نمایندگی پیگیر آن خواهد بود اما فروشگاه های متفرقه زمانی که پول را گرفته و دستگاه را تحویل دهند دیگر شما را نمی شناسند.

نمایندگی غرب تهران منطقه 10
021-66887973
نمایندگی شمال غرب تهران
021-66355975
3راه امین حضور تهران
09123483002

تلفن نمایندگی الکترواستیل

نحوه خرید از نمایندگی هار فروش الکترواستیل

برای خرید از نمایندگی های الکترواستیل به دو صورت است. اینترنتی و خرید حضوری. اگر می خواهید به صورت اینترنتی خرید کنید که حتما و حتما پیشنهاد می شود تا از سایت الکترواستیل خرید نمایید اما برخی نمایندگی ها هستند که علاوه بر فروش یخچال فریزر الکترواستیل به صورت حضوری دارای سایت نیز هستند که آدرس درو فروشگاه با آدرس فروشگاه حضوری یکسان است که اعتبار این دسته خیلی بیشتر از مراکزی است که فقط فروش اینترنتی دارنند حتی دی جی کالا.

چرا نام دیجی کالا را بردیم؟ دلیل دارد. در گذشته دی جی کالا خودش کالا را می خرید و هیچ زمان کالای تقلبی و گران در آن دیده نمی شد و همیشه به تحویل کالای سالم احساس مسئولیت می کرد. البته این دلیل نیست که الان احساس مسئولیت نمی کند اما یک مشکلی وجود دارد. امروزه هر شخصی یک صفحه از دی جی کالا را اجاره کرده و این دسته افراد هستند. همین موضوع باعث شده خیلی از خریداران با خرید از این دسته از افراد با مشکل روبرو شوند اما زمانیکه فروشنده خود دی جی کالا باشد مشکلی نیست.

نمایندگی فروش الکترواستیل

حمل و نقل یخچال فریزر الکترواستیل رایگان است؟

به طور کلی انسان حاضر است یک کالا را با هر قیمتی بخرد حتی گران اما برای پرداخت هزینه حمل و نقل دچار مشکل می شوند. چون قیمت کرایه در نقاط مختلف تهران متفاوت است که نمی توان یک قیمت ثابتی را در نظر گرفت و روی قیمت کشید تا مشتری هنگام تحویل پولی ندهد. شرکت الکترواستیل در برخی دوره ها هزینه حمل را پرداخت می کرد اما در حال حاضر هزینه حمل به عهده خریدار است. هر زمانی که هزینه حمل و نقل رایگان شد حتما اطلاع رسانی خواهد شد.

خدمات پس از فروش الکترواستیل

نمایندگی خدمات پس از فروش الکترواستیل

نمایندگی خدمات پس از فروش به نسبت نمایندگی فروش مهم تر است چون فروش یک لحظه با خریدار طرف است اما خدمات پس از فروش سالها با خریدار طرف است به همین جهت مسئولیت خدمات پس از فروش وظیفه خیلی مهمتری به نسبت فروش دارد. شرکت الکترواستیل و خیلی از شرکتهای معتبر دیگر مانند پاکشوما و امرسان از خدمات مرکزی استفاده می کنند. خدمات مرکزی یعنی اینکه یک شماره تلفن مرکزی وجود دارد که با تماس با آن با خدمات مرکزی حرف زده و اطلاعات شما دریافت می گردد. بعد از آن خدمات با کارشناسان مناطق مختلف در استانها و شهرهای مختلف تماس گرفته تا برای خدمات دهی حاضر شوند. این شماره عبارتند از : 3132-051

خرید قطعات یخچال فریزر الکترواستیل

یکی از مشکلاتی که خریداران قدیمی الکترواستیل دارند تهیه قطعات یدکی یخچال فریزر الکترواستیل می باشد. برای این که به راحتی هر نوع قطعه ای از جملع دستگیره، کشو فریزر، گسکت دور درب و همه قطعات دیگر را خرید کنید با شماره های زیر تماس بگیرید.

021-66887973

09358411808

راههای ارتباطی با ما

تلفن نمایندگی الکترواستیل تهران

6 دیدگاه برای “تلفن نمایندگی مرکزی الکترواستیل در تهران

  1. علی کدیور گفته:

    خیلی وقته یخچال مشکل داره با نمایندگی چندبار تماس گرفتیم ولی هیچ خبری نیست

  2. محمد حمیدی زاده گفته:

    با سلام
    ضمن تشکر از پاسخگویی اپراتورمحترم ، جناب آقای کاظمی ، میخواستم از زحمات دستاندرکاران شرکت اکترو استیل بابت پاسخگویی سپاسگزاری کنم .
    اردتمند
    حمیدی زاده04/09/402

  3. Arefe گفته:

    سلام وقت بخیر.ما یخچال دوقلو مدل یونیک پلاس خریدیم. برای نصبش میخواستم بدونم چیکار باید کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.