قیمت یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل es23 در بازار

قیمت یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل es23

قیمت یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل es23 در بازار ایران به 4 دسته تقسیم می شود. ما دو مدل یخچال فریزر es23 در الکترواستیل داریم که هر دو یخساز دارنند اما تفاوتهایی با هم دارنند.

در ابتدا ما راجع به الکترواستیل حرف می زنیم. شرکت الکترواستیل بیش از نیم قرن سابقه تولید انواع یخچال فریزر دارد. طی این 50 سال هیچ زمانی محصولات دیگر لوازم خانگی را تولید نکرده و فقط به تولید یخچال فریزرهای خانگی و فروشگاهی مشغول بوده و هست. البته کولر آبی الکترواستیل هم جدیدا به سبد کالایی الکترواستیل در یک شرکت دیگر اضافه شده است. مدیر عامل شرکت الکترواستیل آقای دکتر محمد زاده است که از قدیمی ترین تولید کننده های یخچال فریزر در ایران است. از طرفی دکتر محمد زاده به دلیل تحصیلات آکادمیکی که دارد همواره براساس تکنولوژی روز حرکت کرده و به همین جهت است که یخچال فریزر الکترواستیل همواره در رده اول لوازم خانگی برودتی بوده است.

آیا قیمت یخچال دوقلوی الکترواستیل در بازار با کارخانه فرق دارد؟

از قدیم در ایران این طور بوده که قیمت نمایندگی ارزان تر از قیمت بازار بوده اما دسترسی به محصولات کارخانه امکان پذیر نبوده و همیشه از طریق نمایندگی ها توزیع می شده. قیمت نمایندگی فروش الکترواستیل با قیمت کارخانه 7% فرق دارد و این سود ناخالص نمایندگی ها است. به این قیمت باید قیمت انبارداری و قیمت حمل را نیز اضافه کرد تا به قیمت نهایی برسیم. این موارد باعث می شود تا سود چندانی به نمایندگی ها نرسد اما در تعداد بیشتر فروش می توانند سود خوبی کنند.

در صنعت لوازم خانگی اصلا نمی توان گفت که قیمت نمایندگی ارزان تر از قیمت بازار است. اگر کل بازار نقدی بوده حتما قیمت نمایندگی از بازار ارزان تر خواهد بود اما زمانی که بحث خرید چکی و مدتی باعث شد دیگر باید منتظر افت قیمت یا دامپینگ بود. مشکل اساسی تری که در بازار ایران وجود دارد بحث گارانتی است. امروزه ما شاید فروش یخچال فریزرهایی هستیم که تاریخ تولید آنها برای 2 سال پیش است. خوب وقتی گارانتی از تاریخ تولید باشد یعنی این محصول فقط یک سال گارانتی دارد و طبیعتا ارزانتر در بازار فروخته خواهد شد.

قیمت یخچال دوقلو الکترواستیل

مورد بعدی که خیلی هم مهم است بحث تقلب نام مارک است. عده ای از افراد که به صورت قاچاق تولید می کنند یک سری از یخچال فریزرهای الکترواستیل را با کیفیت خیلی خیلی پایین تولید کرده و با نام الکترواستیل می فروشند. برای گارانتی هم از طرف خودشان شخصی برای نصب می رود تا خریدار متوجه نشود که این الکترواستیل، الکترواستیل واقعی نیست. با این تفاصیل خرید از نمایندگی ها در هر برند معتبری پیشنهاد می گردد مگر اینکه فروشگاهی که به آن مراجعه می کنید خیلی معتبر باشد. ما در این مقاله طبق یک جدول که لینک خرید هم دارد راجع به قیمت یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل es23 توضیح داده ایم.

قیمت یخچال دوقلو الکترواستیل es23

یخچال فریزر الکترواستیل دوقلو

یخچال فریزرهای های دوقلوی الکترواستیل به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول که با کد es23 تولید می شوند دارای یخساز اتوماتیک است و به آب شهری وصل می شود و دسته دوم یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل es24 است که از لحاظ ابعاد با مدل یخساز دار برابر است اما درب بار و یخساز ندارد. نام es24 هم در لیست قیمت مدل پرایم هم گفته می شود. لازم به ذکر است مدل es23 به نام یونیک هم شناخته می شود.

یکی دیگر از مدلهایی که جدیدا وارد بازار شده است و تحت عنوان یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل conver است، دارای یخساز اتوماتیک است اما درب هوم بار از روی درب یخچال حذف شده است و از طرفی دسته های آن کشیده و بلند و محدب است در حالیکه دسته های مدلهای بالا از نوع کوچک و آسان باز شو می باشد. هر کدام از مدلهایی که نام برده شد دو رنگ دارند که سفید و تیتانیوم کره ای است.

یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل

قیمت یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل es23

تفاوت قیمت در یخچال فریزر در دو عامل است. یک عامل رنگ و عامل دیگر امکانات یخچال فریزر است. رنگ هم دارای دسته بندی است. مثلا قیمت سفید چرمی با قیمت لمینت یا یونی گلس با هم فرق دارند. در رنگ نقره ای هم یا رنگ نقره ای متالیک است و یا ورق تیتانیوم. ورق تیتانیوم ورق های خود رنگ کره ای است که خیلی هم گران است اما به مرور زمان تغییر رنگ نمی دهند در حالیکه رنگ نقره ای متالیک بعد از چندین سال کم رنگ می شود. شرکت الکترواستیل برای رنگ نقره ای از ورق تیتانیوم استفاده کرده است به همین جهت تفاوت قیمت بین سفید و تیتانیوم حداقل 800 هزار تومان است.

همانطور که در بالا هم گفتیم یخچال دوقلو الکترواستیل es23 دو مدل دارد که یکی دارای کد es23 هست اما نام آن یونیک است و یک مدل دیگر هم کد es23 هست اما نام آن کانورت می باشد که تحت نام یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل convert تولید و در لیست قیمت وجود دارد.

لیست قیمت یخچال دوقلو الکترواستیل

راههای ارتباطی با ما

تلفن نمایندگی الکترواستیل تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.