معرفی بهترین مدل یخچال فریزر الکترواستیل

بهترین مدل یخچال فریزر الکترواستیل

بهترین مدل یخچال فریزر الکترواستیل دوقلو به کد es23، یخچال فریزر بالا پایین به es35 اتوماتیک و ساید بای ساید به کد es51 تعلق دارد و سایت معتبر جهت خرید آنلاین به شرح ذیل است.

یخچال فریزر از دستگاه های مهم در خانه است و همیشه خریداران به دنبال بهترینها هستند. یخچال چون دستگاهی برای نگهداری سالم مواد غذایی است نباید بد باشد در حالیکه امروزه در بازار ما بسیاری از مارکها هستند که واقعا بی کیفیت هستند و خریدار پول خود را دور می ریزد. اغلب این مارکها به صورت زیر پله ای تولید می شود. به عنوان مثال منطقه ای در تبریز است که یک سوله ای را اجاره می کنند و قطعات مختلف را با بدترین کیفیت تهیه کرده و به مردم می فروشند. اکثرا هم با برندهای قلابی می فروشند یعنی اصلا همچنین برندی یا وجود ندارد و یا از برندهای معتبر کپی می کنند.

کارخانه های مهم یخچال سازی در ایران

ایران در 50 سال گذشته توجه ویژه ای به صنعت لوازم خانگی کرده است به طوری که برخی طی این سالها  ورشکست شده و برخی نیز تازه تاسیس شده اند. تقریبا همه شرکتهای خصوصی که در صنعت لوازم خانگی بودند هنوز هم هستند اما شرکتهای دولتی مثل آزمایش یا ارج و ایران پویا ورشکست شده اند. شرکتهای خصوصی که هنوز جزو بهترینهای لوازم خانگی ایران هستند عبارتند از:

  • الکترواستیل
  • امرسان
  • پاکشوما
  • هیمالیا
  • اسنوا
  • دیپوینت

برخی از این کارخانه ها تخصصی کار می کنند. به عنوان مثال شرکت الکترواستیل از اول هم سازنده یخچال و فریزر بوده و یا شرکت دیپوینت. شرکت هایی نظیر اسنوا یا پاکشوما و امرسان همه مدل لوازم خانگی مانند جاروبرقی و لباسشویی و …را تولید می کنند. شرکتهایی که به طور تخصصی کالایی را تولید می کنند هم در خدمات دهی بهتر هستند هم در تولید کالا. در بین این برندها تنها الکترواستیل و هیمالیا هستند که تخصصی یخچال فریزر تولید می کنند.

بهترین یخچال فریزر

انواع یخچال فریزر الکترواستیل

شرکت الکترواستیل از جمله های شرکتهای قدیمی است که محل آن در خراسان رضوی بوده و در تمامی ایران دارای نمایندگی است. این نمایندگی ها شامل نمایندگی فروش الکترواستیل و نمایندگی خدمات پس از فروش هستند. یخچال فریزر الکترواستیل شامل یخچال فریزر کمبی و بالا فریزر و ساید بای ساید و یخچال فریزر دوقلو است. این محصولات با کد اختصاصی آنها عبارتند از:

  1. یخچال فریزر الکترواستیل کمبی es35 یخساز اتوماتیک یولتیما
  2. یخچال فریزر الکترواستیل کمبی es35 یخساز دستی الکترو استایل
  3. یخچال فریزر الکترواستیل کمبی es27 الکترو استار
  4. یخچال فریزر کمبی الکترواستیل es20 هارمونی
  5. یخچال بالا فریزر الکترواستیل es32
  6. یخچال فریزر 14 فوت بالا فریزر الکترواستیل es14
  7. یخچال فریزر دوقلوی یخساز اتومات درب بار es23
  8. یخچال فریزر دوقلوی یخساز دستی es24
  9. ساید بای ساید الکترواستیل es51 رویال
  10. یخچال تک 7 فوت الکترواستیل
  11. فریزر 5 کشوی نوفراست
  12. یخچال فریزر 11 فوت بالا فریزر مدل es11

یخچال فریزر الکترواستیل

بهترین مدل یخچال فریزر الکترواستیل

همانطور که در بالا گفتیم دارای انواع مختلفی است اما در بین هر کدام یک محصول بهترین و پرفروش ترین مدل است. این تقسیم بندی بین یخچال فریزر کمبی و بالا فریزر است چون فعلا 2 مدل ساید دارد که از لحاظ کارایی با هم تفاوتی ندارند و یخچال تک 7 فوت هم یک مدل دارد. به طور کلی مارک الکترواستیل در بین یخچال سازیهای ایران در رده بهترین مارک است چون 50 سال است که به صورت تخصصی یخچال فریزر تولید می کند. ما به صورت تقسیم بندی پرفروش ترینها را اعلام می کنیم:

یخچال فریزر کمبی الکترواستیل

بین یخچال فریزرهایی که فریزر آنها در پایین قرار دارد و به صورت کشویی است مدلهای زیر بهترین هستند و به ترتیب فروش است.

  1. یخچال فریزر الکترواستیل es35 درب هوم بار یخساز اتوماتیک
  2. یخچال فریزر الکترواستیل es27 با ظرفیت 27 فوت
  3. یخچال فریزر 20 فوت الکترواستیل es20
  4. یخچال فریزر 34 فوت الکترواستیل es34

بهترین یخچال الکترواستیل

یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل

یخچال فریزرهای الکترواستیل که نامبر وان هستند چون هم بزرگ هستند و هم طرح ساید. یکی از پرفروش ترین و بهترین یخچال فریزرهای دوقلوی ایرانی به یخچال فریزر الکترواستیل یخساز اتوماتیک تعلق دارد که کد آن es23 یا مدل یونیک است. در کنار این دوقلو یک مدل دوقلوی دیگر هم دارد که یخساز اتوماتیک ندارد اما با 48 فوت گنجایش جزو بزرگترین دوقلوی های موجود در ایران است.

بهترین یخچال فریزر الکترواستیل

یخچال بالا فریزر الکترواستیل

شرکت الکترو استیل فعلا  3 مدل یخچال بالا فریزر دارد در 3 سایز مختلف. یکی از آنها که خیلی پهن و عریض است و به اندازه یک ساید بای ساید فضا دارد. این محصول کد es32 است اما یک مدل هم تولید می شود که برفک می زند و 14 فوت است که کد آن es14 است یکی دیگر از محصولات بالا فریزر الکترواستیل که برای هتلها و بیمارستانها عالی است یخچال فریزر الکترواستیل es11 است.

کلیه محصولات الکترواستیل هم دارای کمپرسور ایتالیایی هستند و هم 40 ماه گارانتی دارنند. اگر بخواهیم در یک کلام بهترین مدل یخچال فریزر الکترواستیل را معرفی کنیم باید به یخچال فریزر دوقلوی یخسادار و یخچال فریزر الکترواستیل es35 اشاره کرد که این دو به آب شهری متصل شده و فیلتر تصفیه کننده آب دارد. یخچال دوقلوی الکترواستیل هم دقیقا عین ساید می باشد یعنی هم آبسردکن، یخساز و درب هوم بار دارد.

یخچال بالا فریزر الکترواستیل

سایت معتبر جهت خرید آنلاین الکترواستیل

در این مورد نمی خواهیم زیاد حرف بزنیم اما فقط یک مورد را متذکر می شویم که در مورد محصولات الکترواستیل است این است که به دلیل اینکه الکترواستیل برند خیلی محبوب و پرفروشی است خیلی از زیر پله ای کارها با نام الکترواستیل و محصولاتی شبیه الکترواستیل، یخچال فریزرهای بی کیفیت و با قیمت ارزان به فروش می رسانند که 99% آنها توسط سایتهای اینترنتی است.

این دسته از سایتها عکس محصول اصلی الکترواستیل را می گذارند اما کالای شبیه و تقلبی را برای خریدار می فرستند. مشتری هم متوجه نمی شود چون حتی یک نفر را استخدام کرده اند که به آنها تماس می گیرد برای نصب یخچال فریزر در حالیکه ما باید برای نصب یخچال فریزر الکترواستیل تماس بگیریم.

معتبرترین سایت جهت خرید آنلاین محصولات الکترواستیل، سایت الکترواستیل است. با خرید از این سایت به طور مستقیم با نمایندگی الکترواستیل در ارتباط هستید و مطمئن هستید که کالای اصلی خرید می کنید و هر مشکلی داشته باشید از طریق آنها مشکلاتان حل خواهد شد. خیلی ها می گویند مثلا فلان سایت قیمت یخچال فریزر الکترواستیل es27 را کمتر از نمایندگی گذاشته، در این حالت هم اگر می خواهید خرید آنلاین داشته باشید از سایت الکترواستیل بخرید که ضرر نخواهید کرد. خرید یخچال با خرید به اتمام نمی رسد.

راههای ارتباطی با ما

تلفن نمایندگی الکترواستیل تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.