فروشگاه محصولات الکترواستیل در تهران

فروشگاه محصولات الکترواستیل در تهران

فروشگاه محصولات الکترواستیل در تهران در غرب تهران، جنوب، شرق و شمال تهران به شرح زیر می باشد. این فروشگاهها مجهز به کارشناسان خبره ای هستند که اطلاعات صحیح از محصولات الکترواستیل دارنند.

شرکت الکترواستیل با سالهای زیادی که در امر تولید فعال است توانسته نمایندگی ها و فروشگاه های متعددی را در اقصی نقاط تهران و ایران دایر نماید تا خریداران با فراغ کامل محصولات الکترواستیل را مشاهده کرده و خرید و خرید نمایند. تمامی نمایندگی های فروش الکترواستیل دارای فروشگاه هایی هستند که می توانید به آنجا مراجعه و محصولات را مشاهده نمایید.

تلفن نمایندگی الکترواستیل

انواع فروشگاه  الکترواستیل در تهران

فروشگاه هایی که در تهران به فروش الکترواستیل مشغول هستند چند دسته هستند. نحوه فروش هر کدام با هم فرق دارنند و باید بر اساس نیازی که دارید نوع فروشگاه را انتخاب نمایید. فروشگاه های الکترواستیل در تهران عبارتند از:

  • فروشگاه های معمولی
  • فروشگاه مرکزی الکترواستیل
  • فروشگاه اینترنتی
  • فروشگاه حضوری

فروشگاه های معمولی فروشگاه هایی هستند که از بازار محصولات الکترواستیل را خرید کرده و به صورت محلی می فروشند که اغلب آنها محصولات را کامل ندارند. فروشگاه مرکزی الکترواستیل که برای شرکت الکترواستیل است کلیه محصولات را ویترین کرده و می توانید فقط برای دیدن به آنجا مراجعه کرده و انواع محصولات را از نزدیک دیدن نمایید. فروشگاه اینترنتی هم که در فضای مجازی بیشمار هستند. بسیاری از این فروشگاه ها مورد اعتماد نیستند.

البته منظور از عدم اعتماد این است که نمی توانند جنس را تحویل دهند و برخی دیگر هم که اصلا پول شما را به راحتی می خورند و کالایی هم تحویل نمی دهند. فروشگاه حضوری نیز متعلق به نمایندگی های فروش الکترواستیل هستند. این دسته مطمئن ترین مکان برای خرید نهایی هستند. در این فروشگاه ها شما می توانید هم محصولات باز شده را ببینید و هم به قیمت شرکت خرید نمایید.

نمایندگی فروش الکترواستیل

فروشگاه محصولات الکترواستیل در تهران

الکترواستیل در همه نقاط ایران دارای یک نمایندگی مرکزی است که این نمایندگی نیز دارای نمایندگی ها هستند. نماینده اصلی به صورت عمده فروشی عمل می کنند و برای خرید یخچال فریزر تکی باید به نمایندگی های دیگر مراجعه کرد. در این مقاله هدف ما معرفی فروشگاه محصولات الکترواستیل تهران است و کاری به بقیه شهرها نداریم. برای مراجعه به فروشگاه های الکترواستیل در تهران به اطلاعات زیر توجه نمایید.

نمایندگی مرکزی الکترواستیل
021-66887973

021-6635975

تهران خیابان جیحون نرسیده به خیابان کمیل پلاک 67
فروشگاه الکترواستیل شرق تهران
————–
تهران خیابان قائم مقام نرسیده به مطهری
فروشگاه غرب و شمال غربی تهران
تهران خیابان جیحون نرسیده به کمیل پلاک 69
021-66887973

021-66355975

09358411808

2 دیدگاه برای “فروشگاه محصولات الکترواستیل در تهران

  1. arman گفته:

    محصولات الکترواستیل خوب و قابل اعتماد هست همسایه مون یخچال فریزر داره راضی هست باید ببینم که غیر از یخچال و فریزر دیگه چه محصولاتی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.