قیمت یخچال فریزر بالا پایین الکترواستیل سال 1402

قیمت یخچال فریزر بالا پایین الکترواستیل

قیمت یخچال فریزر بالا پایین الکترواستیل که شامل مدلهای es27 و es34 و es20 و es32 و es36 و es14 می باشد براساس آخرین قیمت گذاری شرکت در سال 1402 به شرح زیر تعیین شده است.

الکترواستیل به دلیل قدمت زیادی که در تولید انواع یخچال فریزر دارد در همه جای ایران معروف است و طی این سالها به دلیل تولیدات با کیفیتی که داشته توانسته همواره خود را در صدر بهترینها قرار دهد. شرکت الکترواستیل هر نوع یخچال فریزر، از یخچال فریزر بالا پایین و یخچال فریزر هتلی گرفته تا ساید بای ساید را تولید می کند. این تولیدات هم از نظر ظاهر و هم فناوری جزو بهترینهای ایرانی است.

الکترواستیل تولیدات زیادی دارد به طوری که کل تولیدات درون بازار ایران حل می شود و واقعا تعدادی برای صادرات نمی ماند، البته برای صادرات به کشورهای همسایه نیز کارهای زیادی انجام شده اما به دلیل مسائل سیاسی و مشکلات واردات و صادرات این کار به کندی انجام می گیرد.

انواع یخچال فریزر الکترواستیل

شرکت الکترواستیل در این سالها به سمت کامل کردن سبد کالایی خود بوده و هست. البته خیلی از شرکتهای تولیدکننده لوازم خانگی معتبر مانند امرسان یا هیمالیا و یا اسنوا نیز در این مسیر هستند چون در غیر اینصورت مانند شرکتهای دولتی از رده خارج می شوند به همین جهت وجود قسمت طراحی و ساخت مانند قسمت تولید و فروش از اهمیت فراوانی برخوردار است. شرکت الکترواستیل دو نوع یخچال فریزر تولید می کند:

  1. یخچال فریزرهای خانگی
  2. یخچال فریزرهای فروشگاهی

تعداد تولید یخچال فریزر خانگی به مراتب بیشتر از تعداد تولید یخچال های فروشگاهی است. در قدیم هر خانه دارای یک یخچال فریزر بودند اما مانند امروز هم توانایی مالی آنقدر نبود که چند تا یخچال داشته باشند و هم تولیدات آنقدر نبود که جوابگوی نیاز مردم باشند. امروزه هر خانه ای حداقل دو یخچال فریزر دارنند چون با اینکه حجم یخچال فریزرهای ایرانی از حجم بزرگتری برخوردار شده اند اما باز جوابگوی نیاز مردم نیستند. از طرفی تعداد خانوار از تعداد فروشگاه ها بیشتر است به همین جهت تعداد تولید یخچال فریزر خانگی از فروشگاهی خیلی بیشتر است. تولیدات یخچال فریزر خانگی الکترواستیل به شکل زیر دسته بندی شده اند:

  • یخچال فریزر بالا پایین الکترواستیل
  • یخچال فریزر دوقلوی الکترواستیل
  • یخچال فریزر ساید بای ساید الکترواستیل
  • یخچال تک بزرگ
  • فریزر تک بزرگ
  • یخچال فریزر هتلی

قیمت یخچال فریزر الکترواستیل

ارزانترین قیمت یخچال الکترواستیل

یخچال فریزر الکترواستیل براساس مدل و کارایی و حجمی که دارنند دارای قیمتهای مختلفی هست. ارزانترین قیمت یخچال الکترواستیل که بدون برفک باشد به یخچال فریزر الکترواستیل es20 تعلق دارد اما اگر به دنبال یخچال فریزر بدون برفک نباشیم باید به یخچال فریزر es14 الکترواستیل اشاره کنیم که هم دو درب دارد و هم برفک می زند و همچنین از لحاظ قیمت نیز اقتصادی است. در مورد ارزانترین یخچال الکترواستیل که از همه یخچال ها ارزانتر است و فریزر ندارد باید به یخچال 7 فوت الکترواستیل اشاره کرد.

قیمت یخچال الکترواستیل

پرفروش ترین یخچال فریزر بالا پایین الکترواستیل

یکی از مواردی که خریداران می پرسند این است که بهترین یخچال فریزر یا پرفروش ترین یخچال فریزر الکترواستیل کدام مدلها هستند. پرفروش بودند دلیل بر بهترین بودن نیست و گران قیمت تر بودن هم دلیل بر بهترین بودن نیست. کلیه یخچال فریزرهای بالا پایین الکترواستیل از لحاظ کیفیت جزو بهترینها هستند و تنها سایز و امکاناتی که دارنند باعث شده تا قیمت یخچال فریزر بالا پایین الکترواستیل با هم متفاوت باشند. پرفروش ترین یخچال فریزر الکترواستیل بالا پایین به ترتیب عبارتند از:

  1. یخچال فریزر الکترواستیل es27( 27 فوت با 4 کشو فریزر و یخساز دستی)
  2. یخچال فریزر الکترواستیل es34( 34 فوت با 5 کشو فریزر بزرگ)
  3. یخچال فریزر الکترواستیل es35( 30 فوت با یخساز دستی و یخساز اتوماتیک)
  4. یخچال فریزر الکترواستیل es20( 20 فوت با یخساز دستی و 2 کشو فریزر)
  5. یخچال فریزر الکترواستیل es14( دو درب 14 فوت فریزر بالا)

یخچال فریزر الکترواستیل

قیمت یخچال فریزر بالا پایین الکترواستیل

قیمت امری بسیار مهم است و همه مردم به دنبال این هستند که با کمترین قیمت یخچال فریزر خود را تهیه کنند به همین جهت فضای اینترنت را مدام بالا پایین می کنند تا بهترین قیمت را پیدا کنند. قیمت مهم است اما بازار ایران با همه جای دنیا فرق دارد. تا دلتان بخواهد تقلب در بازار ایران وجود دارد. بسیاری از شرکتهای زیر پله ای با کپی کردن برندهای معتبر به دنبال کلاه گذاشتن سر مردم هستند و ما به عنوان نمایندگی فروش الکترواستیل هر روز با این دسته از افراد روبه رو هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.