مشاهده قیمت یخچال فریزر الکترواستیل یخسازدار

قیمت یخچال فریزر الکترواستیل یخسازدار

برای مشاهده قیمت یخچال فریزر الکترواستیل یخسازدار با موتور اروپایی که شامل یخچال فریزر دوقلوی es23 و یخچال فریزر کمبی مدل es35 است به جدول زیر مراجعه نمایید.

این روزها به دلیل تورم وحشتناکی که در اقتصاد ایران وجود دارد همه سعی می کنند تا خریدهای خود را انجام دهند. بعد از انقلاب ایران هیچ زمانی ما شاهد این نبودیم که روند رشد قیمتها نزولی باشد، خصوصا در لوازم خانگی. دلیل این امر این بوده که بیش از 60 درصد قطعات لوازم خانگی از خارج از ایران وارد می شود و معاملات باید با دلار انجام شود. نرخ دلار هم هر روز در حال افزایش است و همین عامل در قیمتهای گران تاثیرگذار است.

یکی از محصولات وارداتی در صنعت یخچال سازی، کمپرسور یخچال است. هیچ تولیدکننده موتور ایرانی در ایران فعالیت ندارد. اگر فعال هم باشد اگر مشتری بداند که موتور ایرانی است خرید نمی کند. امروزه حتی موتورهای چینی با کیفیت هم کمتر طرفدار دارند. تنها شرکتی که از کمپرسورهای اروپایی استفاده می کند شرکت الکترواستیل است.

یخچال فریزر یخسازدار الکترواستیل کدام مدل هستند؟

صنعت یخچال سازی در دنیا رو به پیشرفت است و هر ساله با فناوری های جدید در یخچال سازی روبرو هستیم. در اروپا به دلیل اینکه آب شهری قابل شرب کمتر وجود دارد استفاده از یخساز و آبسردکن که به آب شهری متصل گردد خیلی کم است اما در ایران به دلیل اینکه اتصال به آب شهری مورد تقاضای مردم بوده و این امکان در ایران وجود دارد، اغلب کارخانه های بزرگ این دسته از یخچال ها را تولید می کنند.

شرکت الکترواستیل یکی از کارخانه هایی است که یخچال فریزر یخسازدار تولید می کند. البته تنها 3 یا 4 کارخانه هستند که می تواند یخچال فریزر یخسازدار تولید کنند که مهمترین آنها شرکت الکترواستیل است. یخچال فریزرهایی که یخساز اتوماتیک دارند، چه دوقلو و چه یخچال فریزر بالا پایین الکترواستیل عبارتند از:

  1. یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل مدل یونیک es23
  2. یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل مدل کانورت es23
  3. یخچال فریزر بالا پایین الکترواستیل مدل اولتیما es35
  4. ساید بای ساید الکترواستیل مدل رویال es51

قیمت یخچال الکترواستیل یخسازدار

قیمت یخچال فریزر الکترواستیل یخسازدار

حالا که با مدلهایی که یخسازدار هستند و به آب شهری متصل می شوند به قیمت می رسیم. قبل از اینکه به قیمت برسیم باید بگوییم که یخچال فریزر دوقلوی یخسازدار الکترواستیل هم از لحاظ اندازه از سایر مارکها بزرگتر است، هم ارزانتر و هم همه امکانات را دارند. دوقلوی الکترواستیل تنها دوقلویی است که با عنوان طرح ساید نیز به فروش می رسد یعنی همه امکانات یک ساید بای ساید حرفه ای را دارد.

یخسازدار بودن در یخچال فریزر با هم از لحاظ عملکردی فرق دارند. یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل es23 دارای یخساز هست اما یخ و آب از پدالی که روی برد دیجیتال تعبیه شده به بیرون می ریزد اما در دوقلوی دیپوینت یخساز از پدالی نیست. در دوقلوی دیپوینت یخ درون محفظه درون فریزر می ریزد اما در الکترواستیل مانند ساید بای ساید می باشد.

قیمت یخچال یخساز الکترواستیل

یخچال فریزر بالا پایین الکترواستیل با کد es35 نیز دو نوع است. یک نوع آن که نام آن الکترو استایل است دارای یخساز دستی است و مدل دیگر که نام آن اولتیما است و کد آن هم es35 است دارای یخساز اتوماتیک می باشد. این محصول که 30 فوت ظرفیت دارد دارای 4 کشو و یک کشو برای یخساز دارد. یخ از طریق اتصال به آب شهری درون این مخزن می ریزد و برای برداشتن یخ باید درب فریزر را باز کنید اما در یخچال فریزر دوقلو es23 الکترواستیل اینطور نیست. قیمت هر کدام هم با هم فرق دارند.

یخچال فریزر یخسازدار الکترواستیل

قیمت یخچال الکترواستیل یخسازدار

بعد از توضیحاتی که در مورد مدلها و نحو کار کردن یخساز در الکترواستیل دادیم حال می رسیم به قیمت این مدلها. قیمتهایی که در جدول زیر آمده است با موتور ایتالیایی است چون برخی مواقع موتور غیر اروپایی نیز در این یخچال فریزرها بکار می رود به همین جهت چون هدف ما قیمت با موتور اروپایی است این قیمتها در جدول گنجانده شده است.

یک مورد مهم باید در قیمتها متذکر شویم. رنگ سفید در الکترواستیل 3 نوع است. یک رنگ که بدنه سفید چرمی است. رنگ سفید لمینت که بدنه آن دارای رنگ ساده مانند یخچال های قدیمی است. رنگ سوم در سفید رنگ سفید با بدنه یونی گلس است که بدنه گرانی بوده و تفاوت آن با رنگ چرمی و لمینت بین 700 هزار تومان تا 1 میلیون تومان است. بدنه یونی گلس با گذشت زمان به زردی نمی زند اما رنگ سفید ساده یا چرمی بعد از چند سال کمی به زرد شدن می زند. این مورد در یونی گلس و بدنه تیتانیوم وجود ندارد.

تفاوت یخچال دوقلو یونیک و کانورت

شرکت الکترواستیل دو نوع یخچال فریزر دوقلو یخساز تولید می کند. هر دو مدل دارای کد es23 هستند اما با نامهای مختلف. یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل یونیک دارای درب هوم بار بوده که به درب سوم هم معروف است. این درب، یک درب کوچکی است که روی درب یخچال وجود دارد. یخچال فریزر دوقلوی کانورت درب هوم بار ندارد.

یک تفاوت دیگر در دسته ای این دو مدل است. دسته مدل یونیک از نوع آسان باز شود و کوچک است اما در مدل کانورت دستگیره ها بزرگ و یکسره است. به عبارتی دقیقا شبیه ساید بای ساید الکترواستیل است. این دو مدل از نظر درون فریزر با هم هیچ تفاوتی ندارند اما در یخچال به دلیل درب هوم بار یک تفاوت درونی بین این دو وجود دارد.

راههای ارتباطی با ما

تلفن نمایندگی الکترواستیل تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.