قیمت یخچال فریزر 27 فوت الکترواستیل سفید و نقره ای es27

قیمت یخچال فریزر 27 فوت الکترواستیل

قیمت یخچال فریزر 27 فوت الکترواستیل سفید و نقره ای es27 به شرح زیر است با این تفاوت که قیمت با تغییر رنگ و جنس بدنه و تعداد خرید نیز تغییر خواهد کرد.

یخچال فریزر، وسیله بسیار مهم و حیاتی در منزل و محیط کار. بدون یخچال و فریزر زندگی عملا امکان پذیر نیست. از طرفی با قیمتهای گرانی که این محصول پیدا کرده باید به دنبال بهترین نیز باشیم. در گذشته یک خانوار 8 نفری با یک یخچال 14 فوت زندگی می کردند و هیچ اتفاقی هم نمی افتاد. مثلا در دهه 60 در ایران که جنگ بود و همه چیز کوپنی بود و مواد غذایی و گوشتی به وفور پیدا نمی شد یک یخچال 14 یا 16 فوت کاملا پاسخگوی خانواده پرجمعیت بود اما امروز جمعیت خانوار کم شده اما استفاده از یخچال و فریزر خیلی زیاد شده است.

امروزه در هر خانه ای حداقل 2 تا یخچال فریزر وجود دارد چون همه مواد غذایی از نان و گوشت گرفته تا لپه و لوبیا و سبزی در فریزر نگهداری می شود. کسانیکه می خواهند یک یخچال فریزر داشته و فریزر نسبتا خوبی هم داشته باشند می توانند از یخچال فریزر الکترواستیل 27 فوت استفاده نمایند. به طور کلی الکترواستیل تنوع خوبی در زمینه یخچال فریزر بالا پایین دارد به طوری که با هر هزینه و سلیقه ای می توانید خرید خود را انجام دهید. یخچال فریزر 27 فوت الکترواستیل از لحاظ حجم داخلی نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک است.

قیمت یخچال الکترواستیل 27 فوت

بزرگترین یخچال فریزر الکترواستیل کدام مدل است؟

همانطور که در بالا هم اشاره شد یخچال فریزر 27 فوت الکترواستیل در زیر مجموعه یخچال فریزر بزرگ است اما بزرگتر از 27 فوت هم در الکترواستیل تولید می شود. مثلا یخچال فریزر 34 فوت الکترو استیل از بزرگترین یخچال فریزرهای ایرانی است که 5 کشو فریزر بزرگ دارد با یک کشو برای قرار دادن قالب یخ که روی هم 34 فوت گنجایش محسوب می شود. کوچکتر از این مدل، یخچال فریزر 27 فوت قرار می گیرد.

قیمت یخچال الکترواستیل es27

بهترین مدل یخچال فریزر الکترواستیل 27 فوت

تولیدات الکترواستیل همگی خوب هستند اما از لحاظ امکانات با هم فرق دارند. یکی دیگر از محصولات 27 فوت الکترواستیل محصول ساید بای ساید الکترواستیل است که این محصول نیز دارای 27 فوت گنجایش است. ساید الکترواستیل از لحاظ امکانات خیلی با یخچال الکترواستیل es27 فرق دارد. یخچال 27 فوت الکترواستیل از نوع فریزر پایین با 4 کشو به همراه یک یخساز دستی است در حالیکه ساید الکترواستیل امکانات بیشتری دارد.

ساید بای ساید الکترواستیل es51 هم به آب شهری متصل می شود و هم آبسردکن دارد که به طور مستقیم به آب شهری وصل شده است. فیلتر تصفیه آب هم سر راه آب قرار می گیرد تا یخ تصفیه شده به شما می دهد. قیمت ساید بای ساید نیز تقریبا دو برابر قیمت یخچال فریزر 27 فوت الکترواستیل است.

یخچال الکترواستیل 27 فوت سفید

مشخصات یخچال فریزر الکترواستیل 27 فوت

مشخصات یخچال فریزر 27 به دو دسته تقسیم می شود که یک دسته به فریزر و دیگری به یخچال تعلق دارد. هر دو قسمت یخچال و فریزر بدون برفک است. قسمت فریزر شامل 4 کشو است که 3 کشوی اول از بالا بزرگ و کشوی پایین کمی کوچکتر است که دلیل آن وجود کمپرسور در پشت یخچال است. کمپرسور این یخچال فریزر ساخت ایتالیا بوده و مارک آن ACC ایتالیا است. ارتفاع یخچال فریزر، 2/10 سانتی متر بوده و پهنای آن نیز 65 می باشد.

دستگیره های آن از نوع آسان باز می باشد. کنترل دستگاه با برد دیجیتالی روی یخچال می باشد. سیستم عیب یاب هوشمند دارد که به واسطه آن می توانیم عیب پیش آمده را برطرف نماییم. مصرف انرژی آن شامل گرید A+ بوده و دستگاه دارای صدای بسیار اندکی می باشد. بدنه های ضد باکتری و بوگیر نیز از غذا به مدت بیشتری محافظت می کند. انجماد و سرمایش سریع نیز از دیگر امکانات این دستگاه است. آبریز آن دارای یک مخزن 3 لیتری است که به صورت دستی پر می شود.

قیمت یخچال الکترواستیل 27 فوت

یک مدل که جدید وارد بازار شده است یخچال فریزر استار پلاس می باشد. استار پلاس با مدلهای استار فرقی از لحاظ ابعاد و متریال و موتور ندارد اما در استار پلاس دستگیره حذف شده و دستگیره مخفی شده است. حذف دستگیره باعث شده تا خیال مردم از شکسته شدن دستگیره طی زمان راحت شود و دیگر نیازی به گشتن به دنبال دستگیره نیست.

قیمت یخچال فریزر 27 فوت الکترواستیل

الکترواستیل 3 نوع رنگ به محصولات می زند. دو رنگ به سفید تعلق دارد و یک رنگ مربوط به نقره ای است. رنگ سفید هم لمینت و هم یونی گلس است. بدنه سفید لمینت همان بدنه های قدیمی است که روی یخچال بوده و صاف است اما بدنه یونی گلس کمی براق تر بوده و با گذشت زمان زرد نمی شود. قیمت نیز براساس رنگ بندی با هم فرق می کند. البته تعداد خرید هم در کاهش قیمت اثرگذار است. قیمت یک دستگاه یخچال فریزر با 10 عدد یخچال متفاوت می باشد. معمولا فروشگاه دارهایی که فروشگاه لوازم خانگی بزرگ دارنند تعداد و تنوع درخواست آنها بالا است اما قیمت تک فروشی براساس قیمت لیست شرکت الکترواستیل می باشد.

برای اینکه بهترین خرید را داشته باشید حتما با نمایندگی فروش الکترواستیل در تماس باشید. تذکر مهم اینکه برخی از فروشگاه های اینترنتی، برخی از یخچال فریزرهای الکترواستیل را با قیمت ارزانتری می فروشند که این دسته معمولا یا یخچال فریزر ویترینی را می فروشند و یا تاریخ تولید آنها قدیمی است. گارانتی 40 ماهه الکترواستیل از تاریخ تولید است نه نصب.

راههای ارتباطی با ما

تلفن نمایندگی الکترواستیل تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.