ارزانترین قیمت یخچال الکترواستیل بدون برفک کدام مدل است؟

ارزانترین قیمت یخچال الکترواستیل

ارزانترین قیمت یخچال الکترواستیل کدام مدل است؟ بهترین مدل یخچال فریزر الکترواستیل کدام است؟ این محصولات چند فوت هستند؟ چند سال گارانتی دارنند و موتور آن کجایی است؟

کلمه ارزان خیلی کلمه زیبایی است به طوری که هر شخصی را ترغیب به خریدن می کند. خیلی از مردم هستند که با یک تخفیف ویژه تصمیم به خرید می گیرند اما در مورد یخچال فریزر کمی متفاوت است. ارزان بودن یکی از ملاکها است و کیفیت هم مهم است چون یخچال از لوازم خیلی مهم خانه بوده و باید سالها کار کند. کلمه ارزان بودن با تخفیف فرق دارد. یک زمانی است که یخچال به نسبت سایر مدلهایی که وجود دارد ارزان تر است و یک زمان هست که شرکت یا نمایندگی ها یک تخفیفی می گذارند تا از قیمت کاسته شود. در این مقاله ما در مورد قیمت یخچال الکترواستیل که ارزان تر از سایر مدلها است صحبت می کنیم.

قیمت یخچال الکترواستیل ارزان

یخچال فریزر الکترواستیل

الکترواستیل با نیم قرن سابقه تولید یکی از بهترین شرکتهای تولیدکننده انواع یخچال و فریزر است. این شرکت به صورت تخصصی تولید می کند. به عنوان مثال شرکت امرسان هر نوع محصول لوازم خانگی را تولید می کند. مثلا یخچال فریزر امرسان یا لباسشویی امرسان و یا هود و اجاق فر و غیره از محصولات امرسان است اما شرکت الکترواستیل تنها یخچال و فریزر تولید می کند که آن هم مدلهای مختلفی دارد.  انواع تولیدات الکترواستیل به شرح زیر است:

  • یخچال فریزر 14 فوت الکترواستیل
  • یخچال فریزر 20 فوت الکترواستیل
  • یخچال فریزر 27 فوت الکترواستیل
  • یخچال فریزر 30 فوت الکترواستیل
  • یخچال فریزر 34 فوت الکترواستیل
  • ساید بای ساید 27 فوت الکترواستیل
  • یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل

از بین محصولات بالا یخچال فریزر دوقلو در 3 نوع تولید می شود که هر کدام یک ویژگی خاص دارنند. البته ما در پایین راجع به بهترین مدلهای الکترواستیل هم حرف می زنیم.

قیمت یخچال فریزر بالا پایین الکترواستیل
قیمت یخچال فریزر بالا پایین الکترواستیل سال 1400

بهترین مدل یخچال فریزر الکترواستیل

الکترواستیل یک شرکت معتبر است که همه تولیدات از بهترین ها هستند به همین جهت برای اینکه بهترین مدل را نام ببریم باید به امکانات آنها اشاره کنیم که بکارگیری این امکانات هم سلیقه ای است. مثلا یخچال فریزر الکترواستیل es35 هم به صورت یخساز اتوماتیک هم یخساز دستی تولید می شود که این دو از لحاظ شکل ظاهری یکسان است هم امکانات آنها با هم فرق دارنند. بهترین مدلهای یخچال فریزر الکترواستیل بر اساس فروش و کارایی به ترتیب زیر می باشد:

  1. یخچال فریزر دوقلوی یخساز es23
  2. یخچال فریزر ساید الکترواستیل es51
  3. یخچال فریزر پایین فریزر الکترواستیل یخساز اتوماتیک es35
  4. یخچال فریزر 27 فوت الکترواستیل es27
  5. یخچال فریزر 20 فوت الکترواستیل es20
  6. یخچال فریزر 34 فوت الکترواستیل es34

یخچال فریزر الکترواستیل

ارزانترین قیمت یخچال الکترواستیل بدون برفک

الکترواستیل هم دارای یخچال فریزر با برفک هست و هم بدون برفک. با توجه به اینکه یخچال فریزرهای با برفک کمترین تقاضا را دارنند و اغلب در فروشگاه ها و بیمارستانها بکار می رود به همین جهت ما در مورد یخچال فریزر الکترواستیل بدون برفک صحبت می کنیم. ارزانترین یخچال فریزر الکترواستیل بدون برفک به یخچال فریزر 20 فوت الکترواستیل تعلق دارد که دو کشو فریزر در پایین دارد به همراه یخساز دستی که در کنار یخساز دستی یک نیم کشو نیز وجود دارد.

مدت زمان گارانتی یخچال فریزر الکترواستیل

الکترواستیل تنها تولید کننده انواع یخچال فریزر در ایران است که از موتور ایتالیایی استفاده می کند. مارک کمپرسور یخچال فریزر الکترواستیل مارک acc می باشد. مدت زمان گارانتی که برای این محصولات در نظر گرفته شده است مدت زمان 40 ماه می باشد. به عبارتی 3 سال و نیم گارانتی دارد. این گارانتی شامل همه قطعات، خرابی برد و موتور و خوب کار نکردن یخچال و فریزر است. البته باید متذکر شد که خوردگی بدنه یخچال و فریزر و یا شکستگی شامل گارانتی نمی شود.

بعد از اینکه یخچال یا فریزر خریداری شد باید برای نصب با شماره 051-3132 تماس بگیرید. اطلاعات مربوط به شهر و نام و نام خانوادگی و آدرس و تلفن را به کارشناس مربوطه می دهید. یک پیغام برای شما می آید که زمان مراجعه کارشناس فنی در آن مشخص شده است. برای ثبت اطلاعات حتما باید یک شماره مبایل به کارشناس داده شود.

گارانتی یخچال فریزر الکترواستیل

دلیل ارزان بودن یخچال فریزر 20 فوت چیست؟

تنها دلیل ارزان بودن یخچال فریزر 20 فوت الکترواستیل، سایز این یخچال است. از لحاظ موتور و قطعات بکار رفته و مدت زمان گارانتی هیچ تفاوتی با سایر مدلهای دیگر ندارد. مثلا یخچال فریزر 27 فوت الکترواستیل هم مانند مدل 20 فوت آن است اما ارتفاع و عرض آن بیشتر است. اگر درون و بدنه بیرونی این دو را مقایسه کنید متوجه می شوید که از هر لحاظ مانند یکدیگر هستند و فقط اندازه آنها با هم فرق دارنند. تفاوت سایز نیز باعث می شود تا قیمت آنها نیز با هم متفاوت باشند.

ارزانترین یخچال فریزر الکترواستیل

ارزانترین یخچال دوقلو الکترواستیل

ما در بالا راجع به ارزانترین قیمت یخچال فریزر بالا پایین حرف زدیم اما در مورد یخچال فریزر دوقلو هم این امر صادق است. شرکت الکترواستیل 3 نوع دوقلو تولید می کند:

  1. یخچال دوقلوی یخساز اتوماتیک کانورت es23
  2. یخچال دوقلوی یخساز اتوماتیک درب هوم بار es23 یخساز اتوماتیک
  3. یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل بدون یخساز es24

بین این 3 مدل یخچال فریزر الکترواستیل es24 به نسبت دو مدل بعدی ارزانتر است. دلیل آن این است که این مدل دارای یخساز برقی نیست و به آب شهری متصل نمی شود اما دو مدل بعدی به آب شهری وصل می شوند. تفاوتی که بین مدل کانورت و یونیک وجود دارد در دو عامل است که به ظاهر مربوط است. البته es24 و es23 با دو نوع با دستگیره و دستگیره مخفی تولید می گردد با قیمتهای مختلف.

یخچال فریزر دوقلو کانورت دارای درب بار نیست و دستگیره های یکسره دارد اما مدل یونیک دارای درب بار بوده و دستگیره های آن از نوع آسان باز شو است. از لحاظ اندازه نیز مدل es24 که یخساز دستی دارد بزرگتر از دو مدل دیگر است. مدل es24 دارای 48 فوت و مدل es23 دارای 46 فوت گنجایش داخلی است.

راههای ارتباطی با ما

تلفن نمایندگی الکترواستیل تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.