قیمت یخچال فریزر الکترواستیل 32 فوت

قیمت یخچال فریزر الکترواستیل 32 فوت

قیمت یخچال فریزر الکترواستیل 32 فوت آبریزدار و درب هوم بار با هم فرق دارند که به ترتیب قیمت آنها در جدول زیر آمده است. با این قیمتها می توانید کمکی باشد به خریداران که به قیمت نهایی برسند.

ابتدا باید راجع به الکترواستیل حرف بزنیم که واقعا یکی از شرکتهای بزرگ و قدرتمند در عرصه تولید انواع یخچال فریزر بدون برفک است. یخچال فریزرهای بدون برفک ابتدا توسط این شرکت وارد بازار ایران شد. تولید یخچال و فریزر بدون برفک کار هر شرکتی نیست و باید ساختار نرم افزاری و سخت افزاری قوی داشته باشد تا بتواند یخچال بدون برفکی تولید کند که واقعا بدون برفک باشد.

خیلی از کارخانه های یخچال سازی مدعی تولید یخچال و فریزر بدون برفک هستند اما به طور کامل بدون برفک نیستند. مثلا یخچال خود را بدون برفک می نامند به دلیل اینکه درون آن یخدان وجود ندارد که برفک بزند در حالیکه برای بدون برفک کردن یک یخچال یا فریزر حتما باید از کیتهای گران قیمت نوفراست استفاده شود.

شرکت الکترواستیل تولیدات متنوعی زیادی دارد که 90 درصد آنها بدون برفک هستند. یخچال فریزرهایی که برفک می زنند اغلب از نوع کوچک هستند. مثلا یخچال فریزر 14 فوت الکترواستیل که با نام کارا هم شناخته می شود از نوع بدون برفک نیست و یا یخچال فریزر 11 فوت الکترواستیل هم برفک می زند اما یخچال فریزرهای 20 فوت به بالا همگی بدون برفک هستند.

قیمت یخچال الکترواستیل 32 فوت

قیمت یخچال فریزر الکترواستیل 32 فوت

الکترواستیل یکی از محصولات عظیم خود را به بازار داده است. این محصول از  انواع یخچال فریزر الکترواستیل است که 32 فوت گنجایش دارد و کاملا بدون برفک می باشد. محفظه فریزر در بالا دستگاه و یخچال در پایین قرار گرفته است. به عبارتی یک یخچال فریزر 70*30 است. یعنی 30% فریزر و 70% یخچال است. درون فریزر آن یک یخساز دستی قرار گرفته که می توان برای استفاده از حداکثر فضا آن را برداشت. درون فریزر تا 3 طبقه قابلیت تقسیم بندی دارد و روی درب نیز فضایی برای قرار دادن مواد غذایی وجود دارد.

این محصول دو نوع است که یک نوع آن آبسردکن و نوع دیگر درب بار دارد. درب هوم بار همان درب سومی است که روی درب یخچال قرار گرفته که به صورت آسان باز شو است. این درب باز شده و می توان درون آن شیشه آب یا غیره را قرار داد. در این حالت درب اصلی یخچال کمتر باز و بسته می شود. قیمت یخچال فریزر الکترواستیل 32 فوت هم دو قیمت دارد که به شرح زیر است:

راههای ارتباطی با ما

تلفن نمایندگی الکترواستیل تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.