یخچال فریزر 18 فوت الکترواستیل دستگیره مخفی مدل پایا پلاس

یخچال فریزر 18 فوت الکترواستیل

یخچال فریزر 18 فوت الکترواستیل دارای 3 کشو با یخساز با نام پایا پلاس می باشد و از یک موتور کم مصرف و بی صدای ایتالیایی بهره می برد.

از سری مدلهای پایین فریزر می باشد که به دلیل دستگیره مخفی بودنش به پایا پلاس معروف بوده و در دو رنگ نقره ای، تیتانیوم و سفید تو.لید می گردد.

شرکت الکترواستیل با قدمت 55 سال از قدیمی ترین کارخانه های خصوصی تولید یخچال و فریزر می باشد. الکترواستیل در 15 فروردین 1402 با یک آتش سوزی مهیب روبرو شد اما به دلیل ساختارهای قدرتمندی که در زمینه نرم افزاری و سخت افزاری داشت توانست ظرف 8 ماه با قدرت تمام به عرضه تولید باز گردد. هر شرکت به این راحتی نمی تواند با این سرعت به تولید برگردد اما شرکت الکترواستیل این کار را انجام داد.

الکترواستیل دارای تنوع زیادی در یخچال و فریزر می باشد اما کوچکترین یخچال فریزر بدون برفک همان یخچال فریزر 18 فوت الکترواستیل می باشد. البته این محصول به پایا پلاس معروف است و چون کد این محصول es20 می باشد به 20 فوت هم معروف می باشد.

خصوصیات یک یخچال فریزر خوب

یخچال فریزر یک کالای مهم در هر خانه و محل کاری است و باید در خرید آن دقت کرد. یک یخچال و فریزر به 2 صورت در بازار معروف می باشد. یکی همان یخچال فریزر دوقلو می باشد که از یک یخچال جدا و یک فریزر تشکیل شده که کنار هم قرار می گیرند. یک مورد دیگر یخچال فریزری هست که فریزر در پایین و یخچال در بالا قرار گرفته است. البته فریزر بالا و پایین یخچال هم با سایز 18 فوت وجود دارد که برای امرسان می باشد. یخچال فریزر 18 فوت امرسان هم بذون برفک می باشد و هم 20% فریزر و 80% یخچال می باشد.

یک یخچال فریزر خوب قبل از این که باید موتور خوبی داشته باشد حتما باید استخوان بندی خوبی هم داشته باشد. شما نمی توانید برای خرید یخچال و فریزر فقط به موتور توجه داشته باشید، حتما باید جنس فولاد بکار رفته، فوم و پلاستیک و شیشه ای که در آن بکار رفته را هم در نظر بگیرید. اگر به اندازه کافی فوم خوب تزریق نشود حتما سرما به بیرون و گرما به داخل با گذشت زمان نفوذ می کند.

یخچال فریزر 18 فوت الکترواستیل بدون برفک

یخچال فیرزر الکترواستیل 18 فوت از محصولات متوسط و بدون برفک از لحاظ اندازه و سایز می باشد. این محصول دارای 2 کشو فریزر و یک یخساز دستی می باشد. این محصول به یخچال فریزر 60 به 40 معروف است یعنی 40% فریزر و 60% یخچال می باشد. یخچال فریزر فوق دارای آبسردکن هم می باشد. یک قمقمه 3 لیتری دارد که باید دستی پر شود. آب درون قمقمه با سرمای درونی یخچال خنک می شود.

موتور دستگاه ساخت ایتالیا می باشد و 5 سال گارانتی دارد. جنس بدنه از فولاد می باشد. جنس گاز بکار رفته در یخچال و فریزر از نوه r400 می باشد. قسمت یخچال هم دارای 3طبقه می باشد که با شیشه های نشکن جدا شده است. یک برد دیجیتالی روی درب قرار دارد که با آن می توانید تنظیمات را انجام دهید. روی برد عیب یاب هوشمند هم دارد. اگر اروری داد می توانید با اعلام نوع ارور از دور هم در صورت امکان مشکل را حل کرد.

اگر درب یخچال یا فریزر باز بماند صدا بوق در می آید تا مصرف کننده متوجه باز موندن درب مشخص شود. انجماد و سرمایش سریع هم از دیگر امکانات این محصول می باشد. یکی دیگر از امکاناتی که یخچال فریزر دارد برنامه اقتصادی است. یعنی زمانی که شما به سفر می روید می توانید دکمه ec0 را بزنید تا یخچال و فریزر با حداکثر توان کار نکند چون درب یخچال و فریزر باز و بسته نمی شود.

قیمت یخچال فریزر 18 فوت الکترواستیل

لیست قیمت توجه شرکت اعلام می شود و باید براساس آن حرکت کرد. خیلی از مردم فقط به قیمت نگاه می کنند و اصلا به خیلی از موارد توجه ندارند. هر کسی ارزانتر بدهد سراغ آن می روند اما نمی دانند که هیچ ارزانی بی دلیل نیست. اگر تفاوت قیمت بین بازار و نمایندگی فروش الکترواستیل مثلا بین 100 تا 300 تومان باشد منطقی است چون آن نماینده یا فروشگاه تصمیم گرفته تا از سود خود کم کرده و به مصرف کننده بفروشد اما تفاوت قیمت 4 یا 5 میلیون اصلا منظقی نیست.

قیمت یخچال فریزر 18 فوت الکترواستیل به شرح زیر است:

منظور از دستگیره مخفی چیست؟

یخچال فریزر 18 فوت الکترواستیل دستگیره ندراد بلکه یک محلی در کنار درب یخچال و فریزر تعبیه شده است که با آن می توانید درب زا به راحتی باز و بسته کنید. با این کار دیگر نگران شکسته شدن دستگیره نیستید و این یک مزیت می باشد.

امکانات یخچال فریزر الکترواستیل 18 فوت

این محصول دارای عرض 60 و ارتفاع 194 سانتی متر می باشد. عمق دستگاه نیز 60 می باشد. رنگ بندی هم سفید چرم و تیتانیوم می باشد. یک نمایشگر حرفه ای روی یخچال تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید تنظیمات را انجام ذهید. روی این نمایشگر دکمه ای است که با استفاده از آن می توانید از انجماد سریع بهره ببرید. دکمه دیگری هم برای سرماسازی سریع هم دارد. عیب یاب هوشمند دارد که به واسطه آن می توانید مشکل را بدون حضور کارشناس حل کنید. البته به شرطی که داخل منزل قابل حل باشد و نیاز به حضور کارشناس نداشته باشد.

یک آبریز دارد که قمقمه آن به صورت دستی پر می شود و می توانید درون قمقمه را هر چند وقت یکبار شستشو دهید. قسمت فریزر هم یک یخساز دستی دارد که آن هم باید به صورت دستی پر و خالی گردد. کنار یخساز یک کشوی نسبتا بزرگی هم وجود دارد که اغلب برای ماهی و مرغ می باشد.

 

راههای ارتباطی با ما

 

تلفن نمایندگی الکترواستیل تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.