لیست نمایندگی فروش یخچال الکترواستیل در تهران

نمایندگی فروش یخچال الکترواستیل تهران

نمایندگی فروش یخچال الکترواستیل در تهران براساس منطقه بندی جغرافیایی لیست شده و همین باعث شده تا مراجعات حضوری برای خرید یخچال فریزر الکترواستیل آسان تر باشد.

نمایندگی در ایران قدمت طولانی دارد. از زمانی که صنایع وارد ایران شدند، مردم یاد گرفتند که از نمایندگی ها خرید کنند. خرید از نمایندگی مزایای زیادی دارد تا خرید از فروشگاه. خیلی مواقع پیش می آید که فروشگاه ارزان تر از نمایندگی است که البته دلایلی دارد که ما دلایل آن را تا حدودی خواهیم گفت. نمایندگی دو صورت است. اغلب مردم پیش می آید که مردم برای هر کاری با نمایندگی فروش تماس می گیرند در حالیکه برای تعمیرات یا نصب و گارانتی باید با شماره های دیگری ارتباط گرفت.

نمایندگی خدمات پس از فروش الکترواستیل

قبل از اینکه راجع به لیست نمایندگی خدمات پس از فروش الکترواستیل حرف بزنیم باید چند مورد را بدانیم. مورد اول اینکه موتور یخچال فریزرهای الکترواستیل در حال حاضر ساخت ایتالیا بوده و روی کارتن و موتور حک شده است و مراقب باشید که موتور عوض نشده باشد. اگر از نمایندگی خرید کنید این مشکلات نیست اما از خرید از فروشگاه ها، مخصوصا فروشگاه های اینترنتی این اتفاق ها می افتد. برای نصب و راه اندازی یخچال فریزر الکترواستیل با شماره 3132-051 تماس بگیرید.

نمایندگی فروش الکترواستیل در تهران

مورد دوم مدت زمان گارانتی است. گارانتی محصولات الکترواستیل از زمان تولید یخچال و فریزر است. خیلی ها می گویند که گارانتی از زمان نصب است در حالیکه اینطور نیست. به عنوان مثال یخچال فریزر الکترواستیل es20 که یک یخچال بالا پایین است و 20 فوت گنجایش دارد در بازار ارزانتر از نمایندگی فروش هست. زمانیکه می خرید به تاریخ تولید توجهی نمی شود و زمانی متوجه می شود که کار از کار گذشته است.

لیست نمایندگی الکترواستیل تهران

نمونه هایی هست که 2 سال از تاریخ تولید گذشته و عملا بدون گارانتی تلقی می شود و خریدار با قیمت ارزان می خرد و فکر می کند که خیلی زرنگ هست در حالیکه یک یخچال فریزر الکترواستیل بدون گارانتی یا با یک سال گارانتی را ارزان خریده است. برخی از فروشندگان که این موضوع را می دانند، تاریخ تولید را عوض می کنند در حالیکه این راه فقط برای گول زدن خریدار است و در شرکت تاریخ تولید کاملا مشخصا است.

بعد از مواردی که ذکر شده باید بگوییم که برای نصب و فعال سازی گارانتی یخچال فریزر الکترواستیل باید با شماره 3132-051 تماس بگیرید نه نمایندگی فروش الکترواستیل یخچال در تهران چون نمایندگی ها فروش وظیفه ای برای راه اندازی محصولات الکترواستیل ندارند و یک شرکت مجزا برای این کار تاسیس شده است.

خدمات پس از فروش الکترواستیل

نمایندگی فروش یخچال الکترواستیل در تهران

مواردی را در بالا اشاره کردیم که همین موارد کافی است تا بدانید که باید به نمایندگی های فروش اعتماد کنید و محصولات گرانی مانند لوازم خانگی را از نمایندگی ها بخرید. تهران به دلیل بزرگی که دارد دارای نمایندگی های فروش متعددی است. گاهی پیش می آید که به دلایلی تعداد نمایندگی ها کاهش می یابد. مثلا به دلیل تحریمهایی که برای ایران وجود دارد تعداد تولید یخچال فریزر الکترواستیل کاهش یافته است و همین موضوع باعث شده تا تعداد نمایندگی ها کاهش یابد اما همیشه اینطور نیست . لیست نمایندگی فروش یخچال الکترواستیل در تهران به روز می شود.

این لیستی که طی جدولی تهیه شده است برای افرادی است که می خواهند 1 یا 2 دستگاه خریداری کنند. برای خرید عمده باید به شماره های دیگری تماس گرفت که این شماره ها نیز اعلام می شود.

فروش غرب، شمال غربی و جنوب غربی تهران
عاملیت رسولی
021-66887973

021-66355975

تهران- خیابان جیحون- نرسیده به چهارراه کمیل پلاک 67
نمایندگی عمده فروشی الکترواستیل در سه راه امین حضور
بازرگانی محیان
………………..
سه راه امین حضور- خ ری
دفتر فروش الکترواستیل شرق
موذن
00000000
خیابان ری زیر پل ری
فروشگاه مرکزی الکترواستیل تهران
خیابان مطهری
09358411808
………………..

 

www.eleganc.ir

  1. نمایندگی فروش یخچال الکترواستیل در تهران غرب و شمال غرب تهران
  2. نمایندگی فروش یخچال الکترواستیل در تهران جنوب تهران
  3. نمایندگی فروش یخچال الکترواستیل در تهران سه راه امین حضور

راههای ارتباطی با ما

تلفن نمایندگی الکترواستیل تهران

4 دیدگاه برای “لیست نمایندگی فروش یخچال الکترواستیل در تهران

  1. ابوالفضل عباسی گفته:

    سلام .یخچال فریزر الکترواستیل دارم که قسمت فریزر شبکه‌های آن کاملا برفک میزنه و سرما به قسمت یخچال نمی‌رسد راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.