قیمت یخچال فریزر 14 فوت الکترواستیل سفید چرمی

قیمت یخچال فریزر 14 فوت الکترواستیل

قیمت یخچال فریزر 14 فوت الکترواستیل با رنگ سفید چرمی و رنگ نقره ای تیتانیوم به شرح زیر لیست شده است. قیمت یخچال 14 فوت الکترواستیل بر اساس قیمت کارخانه می باشد.

یخچال فریزر در هر مکانی برای زندگی لازم و ضروری است اما  نوع یخچال فریزرها برای خانه با فروشگاه یا هتل و یا اداره جات با هم فرق دارند. شرکت الکترواستیل که از شرکتهای خیلی قدیمی در تولید یخچال فریزر در استان خراسان است توانسته با تولید انواع مختلف یخچال و فریزر، هر نوع سلیقه ای را پوشش دهد. یکی از یخچال فریزرهای پرکاربرد به یخچال فریزر 14 فوت الکترواستیل تعلق دارد.

یخچال فریزر دارای سایز است. این سایز بندی در ایران با فوت شناخته می شود یعنی وقتی می خواهند مشخصات یا قیمت یک یخچال فریزر را بدانند با فوت آن یخچال سراغ آن می روند. ساختار سایز یخچال و فریزر به لیتر است اما چون نمایی از لیتر در یخچال و فریزر بین مردم تعریف نشده بهترین راه برای دانستن سایز یخچال و فریزر، فوت یا feet است. یکی از محصولات الکترواستیل که خیلی هم مورد علاقه عام و خاص است، یخچال فریزر 14 فوت الکترواستیل است.

یخچال 14 فوت الکترواستیل

مشخصات یخچال فریزر 14 فوت الکترواستیل

یخچال فریزر 14 فوت الکترواستیل با دو نام در بازار شناخته شده است. یکی یخچال فریزر کارا و دیگری یخچال فریزر الکترواستیل es14 است. نام cara برای فروشندگان و شرکت الکترواستیل شناخته شده تر است اما برای خریداران کد es14 یا یخچال فریزر 14 فوت شناخته شده تر است. این محصول دارای یک محفظه دو طبقه فریزر است که در بالا دستگاه قرار گرفته و یخچال در پایین قرار دارد. فریزر با یخچال دو محفظه جداگانه هستند و درب های جداگانه ای هم دارند به همین جهت به یخچال فریزر دو درب نیز معروف هستند.

قیمت یخچال فریزر 14 فوت الکترواستیل به نسبت نمونه های مشابه در مارکهای دیگر نیز مناسب تر است چون از موتور ایتالیایی بهره می برد و کیفیت ساخت بالایی دارد. از طرفی مدت زمان گارانتی آن نیز 40 ماه بوده و از از همه برندهای معروف ایرانی دارای گارانتی بیشتری است. این محصول بدون برفک نیست و برفک می زند اما میزان برفک آن به دلیل گاز r600 که دارد بسیار کم بوده. این محصول دارای آبریز نمی باشد.

برد دیجیتال روی درب ندارد و تنظیمات سرمایشی از طریق ترموستات درون یخچال انجام می پذیرد. رنگ بندی یخچال فریزر 14 فوت الکترواستیل شامل سفید چرم، لمینت و نقره ای( ورق تیتانیوم) می باشد.

قیمت یخچال 14 فوت الکترواستیل

قیمت یخچال فریزر 14 فوت الکترواستیل

اولین آیتمی که هنگام خرید به ذهن هر شخصی می رسد قیمت است. ارزان بودن قیمت مهم است اما نباید هر یخچالی را فقط به خاطر ارزان بودن خرید. قیمت هر محصول لوازم خانگی مشخص است. اگر یک فروشگاه قیمتی ارزانتر از قیمت شرکت داد حتما دارای مشکلی هست. بارها و بارها با نمایندگی فروش الکترواستیل در تهران تماس گرفته شده که محصول ارسالی برای آنها ویترینی بوده و چون تحویل گرفته شده است هیچ کاری از دست نمایندگی بر نمی آید.

یخچال ویترینی باز خوب است، گاهی پیش می آید که یخچال فریزر خوردگی را صاف کرده و با قیمت ارزانتری به نسبت نمایندگی می فروشند پس بهتر است از نمایندگی ها خرید کرده تا گرفتاری این دست مشکلات نشوید. قیمت یخچال فریزر 14 فوت الکترواستیل با در نظر گرفتن قیمت فروش به شرح زیر است.

خرید یخچال فریزر 14 فوت الکترواستیل

راههای ارتباطی با ما

تلفن نمایندگی الکترواستیل تهران

1 دیدگاه برای “قیمت یخچال فریزر 14 فوت الکترواستیل سفید چرمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.