قیمت یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل یخساز مدل es23

قیمت یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل یخساز

قیمت یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل یخساز مدل es23 از طرف شرکت الکترواستیل منتشر شده که با استناد به این قیمت می توانید خرید بهینه ای داشته باشید.

نام الکترواستیل را اغلب افرادی که متاهل هستند شنیده اند چون از شرکتهای یخچال سازی خیلی قدیمی در ایران است. این شرکت با بهره گیری از بهترین کارشناسان تولید ایرانی و خارجی و همچنین استفاده از بهترین قطعات مربوط به یخچال توانسته فاصله خود را از سایر رقبا زیاد کند. این فاصله به دلیل کیفیت و کارایی فوق العاده ای است که یخچال های الکترواستیل دارد. این ادعا یک تبلیغ بی اساس نیست بلکه با مراجعه به بازار متوجه خواهید شد.

به بازار مراجعه کنید و متوجه می شوید که یخچال فریزر الکترواستیل خیلی کم در بازار است چون زمانیکه وارد بازار می شود خیلی سریع وارد خانه های مردم می شود. بین تولیدات الکترواستیل باید به یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل اشاره کرد که دارای مشخصات و کارایی خاصی است و همین عامل باعث شده تا به عنوان بهترین دوقلو ایرانی شناخته شود.

گارانتی یخچال فریزر الکترواستیل

قیمت یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل یخساز

قبل از اینکه به مشخصات یخچال فریزر دوقلو es23 الکترواستیل بپردازیم ابتدا قیمت را از طرف فروش الکترواستیل اعلام شده را اعلام می کنیم تا به مشخصات بپردازیم. قبل از گفتن قیمت باید یک مورد را متذکر شویم و آن این است که گارانتی محصولا الکترواستیل از زمان تولید است نه زمان نصب به همین جهت برخی از محصولات در بازار ارزانتر از قیمت نمایندگی است که این دسته از محصولات تاریخ تولید قدیمی دارنند و همین باعث شده تا گارانتی این محصولات 40 ماه نباشد. یعنی یخچال فریزری که تاریخ تولید آن برای یک سال پیش است یعنی 2/5 گارانتی دارد نه 3/5 سال پس مراقب باشید تا با قیمت های ارزان سرتان کلاه نرود.

مشخصات یخچال فریزر دوقلوی الکترواستیل es23

یخچال فریزر الکترواستیل es23 یکی از کامل ترین و پرفروش ترین یخچال فریزرهای دوقلوی ایرانی است. این محصول دقیقا شبیه به ساید بای ساید الکترواستیل ساخته شده است اما در ابعاد بزرگتر. ساید الکترواستیل دارای 27 فوت ظرفیت است در حالی که یخچال دوقلوی الکترواستیل es23 دارای 46 فوت گنجایش. یعنی برای هر کدام 23 فوت در نظر گرفته شده است. فریزر این محصول دارای 9 کشو بزرگ است که 5 کشو از بالا کمی کوچکتر از 4 کشوی پایینی است که دلیل آن وجود یخساز در درب فریزر است.

پنل یخساز روی درب فریزر قرار دارد که تیغه های خرد کننده یخ از فولاد ضد زنگ بوده و دو نوع یخ به ما می دهد. یک یخ قالبی و یخ پودری که آیتم آن را می توان روی برد دیجیتالی که روی فریزر نصب شده قابل انتخاب است. یخچال الکترواستیل es23 با 3 مدل رنگ سفید و یک رنگ نقره ای تولید می شود. رنگ سفید 3 نوع است:

  1. سفید لمینت
  2. سفید چرمی
  3. سفید یونی گلس

سفید یونی گلس بدنه های خیلی گران و خوبی است که ضد خش بوده و با گذشت زمان تغییر رنگ نمی دهد. سفید لمینت ضد خش نیست و مانند رنگ های قدیمی می باشد. قیمت یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل یخساز سفید یونی گلس و تیتانیوم یکسان است اما قیمت سفید چرمی و لمینت ارزان تر است. بدنه تیتانیوم نیز نقره ای خود رنگ است که ضد خش بوده و با گذشت زمان نیز تغییر رنگ نمی دهد. دستگیره های این دو محصول از نوع آسان باز شو است.

قیمت یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل

یک درب هوم بار نیز روی درب یخچال وجود دارد که به صورت آرام باز عمل می کند. این درب برای این است تا برای برداشتن برخی وسایل درون یخچال دیگر درب اصلی باز نشود. این درب علاوه بر زیبا کردن یخچال فریزر در عملکرد و طولانی تر شدن عمر یخچال کمک می کند.

انواع یخچال فریزر دوقلوی الکترواستیل

شرکت الکترواستیل نیز مانند برخی کارخانه های معتبر یخچال سازی دارای یخچال فریزر دوقلو هست. یخچال فریزر دوقلو به دلیل حجم بالایی که دارد مورد علاقه خیلی از مردم شده است. البته باید به فروش بالای یخچال الکترواستیل فریزر پایین نیز اشاره کرد چون در عین حال که فضای کمی را اشغال می کنند دارای قیمت ارزانتری نیز هستند. یخچال فریزر دوقلو فضای زیادی را اشغال می کند و باید اشپزخانه بزرگی داشته باشید اما در یخچال بالا پایین فضای کمی نیاز دارد. انواع یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل شامل کد های زیر است:

  1. یخچال فریزر دوقلوی یخساز اتوماتیک es23 مدل یونیک با درب هوم بار
  2. یخچال فریزر دوقلو یخساز دستی es24 مدل پرایم
  3. یخچال فریزر دوقلو یخساز اتوماتیک بدون درب بار کانورت

یخچال فریزر الکترواستیل

منظور از یخچال فریزر یخساز چیست؟

خیلی از فروشگاه هم یخچال یخساز و بدون یخساز را به عنوان یخچال فریزر یخسازدار می فروشند در حالیکه با هم خیلی فرق دارنند. یخچال فریزر یخساز اتوماتیک یعنی به آب شهری متصل شده و نیازی به این ندارد تا با دست درون محفظه آب ریخته شود اما در مدل یخساز دستی حتما باید با دست آب بریزید و به آب شهری وصل نمی شود، پس باید به این مورد توجه گردد. یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل es24 دارای یخساز اتومات نیست اما مدل es23 دارای یخساز اتومات است.

قیمت یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل یخساز

راههای ارتباطی با ما

تلفن نمایندگی الکترواستیل تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.