5 مارک از محبوب ترین و پرفروش ترین یخچال دوقلو ایرانی بدون برفک

پرفروش ترین یخچال دوقلو ایرانی

5 مارک از محبوب ترین و پرفروش ترین یخچال دوقلو ایرانی بدون برفک که بهترین یخچال فریزر نیز هستند و ارزش خرید کردن را دارند براساس قیمت و کارایی به شرح زیر می باشند.

از هیچ انسانی پنهان نیست که یخچال و فریزر از اساسی ترین کالای خانگی در هر خانه ای است. با فرهنگ مصرفی که در ایران وجود دارد و هر لحظه ترس از کمبود مواد غذایی وجود دارد، یخچال و فریزر نقش مهمی در زندگی آنها ایجاد می کند. ایران از سال 1350 وارد تولید یخچال و فریزر شد و کارخانه های مهمی در این راستا فعال شدند. مهمترین مارکهایی که قبل از انقلاب به وجود آمد و خیلی هم مورد توجه مردم ایران قرار گرفت برندهایی بود نظیر:

  1. پارس
  2. آزمایش
  3. ایران پویا
  4. جنرال استیل
  5. ارج

بعد از این برندها، مارک های دیگری نیز به کارخانه های لوازم خانگی اضافه شد که خیلی از این بندها نیز هنوز هم فعال هستند. یه عنوان مثال شرکت الکترواستیل از این دسته هستند. البته امرسان و هیمالیا و اسنوا نیز بعد از انقلاب و بعد از اتمام جنگ به وجود آمدند و هنوز با قدرت فعالیت دارند. ما در این مقاله سعی کرده ایم تا 5 برند محبوب و پرفروش ایرانی را به شما معرفی کنیم.

محبوب ترین یخچال ایرانی

یخچال فریزر ایرانی بهتر است یا خارجی؟

یخچال فریزرهای ایرانی به خصوص یخچال فریزر دوقلو در ایران پیشرفت شایانی داشته اند اما هنوز از مارکهای خارجی عقب تر هستند. برخی برندهای ایرانی از لحاظ کارایی خیلی بهتر از خارجی ها هستند اما از نظر کیفیت کلی فعلا نمی توان گفت که یخچال های ایرانی بهتر از خارجی ها هستند. بین یخچال فریزر خارجی نیز خوب و بد وجود دارد و هر یخچال خارجی را نمی توان از یخچال فریزر ایرانی بهتر دانست. مثلا یک سری مارکهای چینی بسیار بی کیفیت وارد بازار شده است که اصلا توصیه نمی شود که برای خرید آن هزینه کرد.

نمونه دیگر را می توان مثال زد و آن یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل یخساز اتوماتیک است که در برندهای خارجی با این امکانات وجود ندارد. یکی از بهترین کشورهای تولید کننده یخچال و فریزر، کشور ژاپن می باشد اما اغلب تولیدات آنها بدون یخساز هستند یا مثلا دوقلوهای اروپایی نیز دارای یخساز نیستند چون یخچالی که قابلیت یخسازی دارد باید به آب شهری وصل شود که در اغلب کشورهای اروپایی آب تصفیه شده لوله کشی در منازل وجود ندارد و عملا نمی توان از این قابلیت استفاده کرد.

پرفروش ترین یخچال دوقلو

معیارهای انتخاب یخچال فریزر دوقلو چیست؟

معیار انتخاب یخچال فریزر کاملا سلیقه ای است اما اکثر خریدارانی که به فروشگاه های یخچال فریزر مراجعه می کنند دنبال بزرگ بودن فریزر هستند. افرادی که دنبال یخچال فریزر دوقلو می گردند نیاز به فضای بزرگ دارنند پس معیار اول این است که فضای داخلی زیادی داشته باشد.

معیار دوم کیفیت کشوهای فریزر و شیشه های درون یخچال است. جنس پلاستیک بکار رفته در کشوهای فریزر باید از جنس درجه یک با سختی استاندارد باشد که هم حجم زیادی را در بر بگیرد و هم در برابر وزن مقاوم باشد و به راحتی شکسته نشود. یکی از برندهایی که پرفروش ترین یخچال دوقلو ایرانی بدون برفک را دارد به الکترواستیل تعلق دارد. البته برندهای دیگری نیز وجود دارد که در زیر به آنها می پردازیم.

نمایندگی فروش یخچال الکترواستیل تهران
لیست نمایندگی فروش یخچال فریزر الکترواستیل در تهران

آیا همه یخچال فریزرهای دوقلو ایرانی بدون برفک هستند؟

جواب خیر است. به جز شرکتهای معروف مانند الکترواستیل یا امرسان یا هیمالیا و اسنوا دارای یخچال فریزر دوقلو بدون برفک هستند و هیچ کدام با برفک نیستند اما شرکتهایی هستند که نام و نشان معروفی ندارند و قیمت ارزانی هم دارنند و توسط فروشندگان به عنوان بدون برفک فروخته می شود اما برفک می زنند. برای اینکه یخچال و فریزر بدون برفک باشد باید کیت نوفراست در آنها بکار رفته باشد نه اینکه برخی از فروشندگان می گویند که برفک می زند اما خیلی کم. مثلا هر 6 ماه یکبار باید تمیز کنید که اصلا اینطور نیست. پرفروش ترین یخچال دوقلو ایرانی را معرفی می کنیم.

قیمت یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل es23
قیمت یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل es23 در بازار

محبوب ترین و پرفروش ترین یخچال دوقلو ایرانی

حالا رسیدیم به بخش جذاب مقاله. در بالا ما اشاره ای به یک برند کردیم اما اینجا نمی خواهیم مثل تبلیغ عمل کنیم و راجع به همه برندها حرف خواهید زد. ما در عنوان مقاله گفته ایم که محبوب ترین یخچال فریزر دوقلو، محبوب ترین ها بیشتر به شکل ظاهری یخچال فریزر و یخسازدار بودن آنها مربوط می شود. مثلا یخچال فریزر امرسان درب شیشه ای مشکی از محبوب ترین یخچال فریزر دوقلو در امرسان است که ظاهری بسیار زیبا دارد و کیفیت عالی هم دارد اما یخساز یا درب هوم بار ندارد و کمی کوچک است.

دوقلو ایرانی بدون برفک

پرفروش ترین یخچال فریزر دوقلوی ایرانی بدون شک به دوقلوی الکترواستیل es23 تعلق دارد. دلیل این امر این است که هم بزرگ است یعنی 46 فوت است و درب هوم بار و یخساز اتوماتیک دارد. منظور از یخساز اتومات یعنی به آب شهری وصل می شود و فیلتر تصفیه آب دارد و یخ و آب تصفیه شده به مصرف کننده تحویل می دهد. از همه مهمتر این که مانند ساید بای ساید، یخساز و آبسردکن روی درب می باشد و برای برداشتن یخ نیازی نیست درب فریزر را باز کرد.

البته شرکت الکترواستیل دارای یک یخچال فریزر دوقلوی دیگری هم هست که یخساز و هوم بار ندارد اما از همه مارکهایی که در بازار است بزرگتر است و از لحاظ امکانات با سایر مارکها نظیر امرسان یا هیمالیا تفاوتی ندارند. شرکت هیمالیا نیز 3 نوع یخچال فریزر دوقلو دارد که همگی آنها دارای یخساز هستند اما یخساز آنها درون فریزر قرار گرفته و طرح ساید بای ساید نیست به خاطر همین دوقلوی الکترواستیل در ردیف اول بهترینها و پرفروش ترینهای ایرانی قرار دارد. برای اینکه ترتیب نام برندها را مشاهده کنید به ترتیب نام می بریم:

  1. الکترواستیل
  2. امرسان
  3. پاکشوما
  4. هیمالیا
  5. دیپوینت
  6. اسنوا

این 5 برندی که نام برده شد برای یخچال فریزر دوقلو است. در یخچال های بالا فریزر حتما امرسان در راس قرار می گیرد یا در مورد یخچال های پایین فریزر می توان الکترواستیل را در رده اول و هیمالیا را در رده دوم قرار دارد که پرفروش ترین هستند اما چون ما فقط در مورد پرفروش ترین یخچال دوقلو ایرانی حرف زده ایم وارد سایر تولیدات نمی شویم.

پرفروش ترین یخچال دوقلو ایرانی این 5 مارک هستند که واقعا ارزش هزینه کردن دارند. در این 5 برند علاوه بر مواد اولیه باکیفیت باید به موتورهای کم صدای آنها نیز اشاره کرد. صدای موتور در منزل خیلی مهم است. صدای موتور هم براساس این طبقه بندی است یعنی الکترواستیل و امرسان و پاکشوما و اسنوا کمترین صدای موتور را دارند.

یخچال فریزر دوقلو پاکشوما از جدیدترین محصولات دوقلوی ایرانی است که همه معیارهایی که برای یک یخچال دوقلو لازم است را دارد. البته لازم به ذکر است که دوقلو پاکشوما با قالبهای اروپایی که بکار برده باعث شده تا از لحاظ ساختاری از سایر برندهای ایرانی به غیر از الکترواستیل بالاتر باشد.

قیمت یخچال فریزر دوقلوی الکترواستیل و امرسان

دلیل این که ما در مورد قیمت امرسآنها به نسبت مابقی مارکها ثابت تر است و از نوسانات کمتری برخوردار است. الکترواستیل بهترین دوقلوی بازا ایران را دارد چون همه امکاناتی که یک ساید بای ساید دارد را دارد با این تفاوت که خیلی از ساید بای ساید بزرگتر می باشد. امرسان هم چند مدل یخچال فریزر دوقلو دارد که تفاوت قیمت آنها در اندازه آنها می باشد. با توجه به نوساناتی که در نرخ دلار وجود دارد و هر لحظه قیمت آنها تغییر می کند بهترین راه این است که با نمایندگی ها ارتباط بگیرید و از به روزترین قیمت مطلع گردید.

راههای ارتباطی با ما

تلفن نمایندگی الکترواستیل تهران

3 دیدگاه برای “5 مارک از محبوب ترین و پرفروش ترین یخچال دوقلو ایرانی بدون برفک

  1. پارساخان گفته:

    سلام
    به کارکنان وکارگران الکترواستیل
    دست مریضا به حاصل کاری که انجام میدی
    بی شک یخچال دوقلو الکترواستیل مدل پرایم ای اس ۲۴ برای خانواده ها حرف نداره

  2. عباس گفته:

    سلام
    من نزدیک به پانزده سال هست یخچال دو درب الکترواستیل دارم و هیچ مشکلی تا بحال نداشته
    تنها عیب این یخچال کیفیت پایین کشوها در قسمت فریزر هست که باعث ترک خوردن و شکستن آنها میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.