قیمت محصولات لوازم خانگی الکترواستیل

قیمت محصولات لوازم خانگی الکترواستیل

قیمت محصولات لوازم خانگی الکترواستیل در لیست قیمت شرکت چقدر است؟ سایت لوازم خانگی الکترواستیل چیست؟ آیا قیمت لوازم خانگی الکترواستیل در همه نمایندگیها یکسان است؟

الکترواستیل از محصولات متنوعی در زمینه یخچال و فریزر دارد. این شرکت با نیم قرن سابقه در امر تولید، قدیمی ترین کارخانه لوازم خانگی در ایران است. تنوع محصولات الکترواستیل به شکل زیر است و ما انواع تولیدات و قیمت آن را طی جدولی شرح می دهیم. یخچال فریزر الکترواستیل با دو رنگ سفید لمینت، یونی گلس و تیتانیوم تولید می شود. ورق یونس گلس و تیتانیوم( نقره ای) از ورقهای خیلی گران می باشد. ورق تیتانیوم و یونی گلس از انواع ورق های خود رنگ کره ای است.

سایت لوازم خانگی الکترواستیل چیست؟

امروزه هر شخصی برای اطلاعات از قیمت و مشخصات هر نوع کالایی وارد گوگل شده و از سایت های مختلف به هدف خود می رسند. برای اطلاع پیدا کردن از مشخصات، ورود به سایت های مختلف خوب است اما برای خرید باید کمی تامل کرد. حالا چرا این حرف را می زنیم؟ گارانتی در لوازم خانگی خیلی اهمیت دارد هر چند خیلی ها می گویند که گارانتی در ایران معنی دارد اما در واقعیت این است که گارانتی در ایران هم خوب است. فرض کنید یخچال را بردید خانه و یک دفعه موتور یا برد آن سوخت، در این موقع مطمئن باشید که گارانتی پاسخگو است. الان هم اینقدر لوازم خانگی گران شده که اصلا نمی توان ریسک کرد.

محصولات الکترواستیل دارای 40 ماه گارانتی است اما گارانتی آن از زمان تولید است پس توصیه نمی شود که یخچال فریزر را بخرید و مثلا 2 سال بعد نصب کنید چون در این حالت گارانتی آن دیگر 3.5 نیست و 1.5 سال است. محصولاتی که از سایت الکترواستیل خریداری می شود نهایتا برای 3 یا 4 ماه پیش است نه 2 یا 1 سال پیش. از طرفی خرید از سایت الکترواستیل هیچ گونه ریسکی برای شما نداشته و در هر زمانی قابلیت پیگیری هم دارد.

سایت الکترواستیل

آیا قیمت در همه نمایندگی های الکترواستیل یکسان است؟

جواب این سئوال حتما خیر است. قیمت در یک شهر با شهر دیگر فرق دارد. مثلا نمی توان قیمت محصولات الکترواستیل در تهران را با شیراز یا یاسوج یکسان باشد. علت این امر هزینه حمل تا شهر مورد نظر بوده که انبارداری نیز به آن اضافه می شود. از طرفی برخی از شهرها نمایندگی ندارند و باید از نمایندگی مرکز استان خود خرید کنند. همین مورد باعث می شود تا قیمت در همه جا یکسان نباشد اما قیمت لیست شرکت الکترواستیل در همه جا یکسان است.

در تهران باید همه قیمتها در هر نمایندگی یکسان باشد اما امکان دارد که شما با قیمت ارزان تر هم پیدا کنید که در بالا اشاره کردیم که امکان دارد برخی مشکلات وجود داشته باشد. اگر بخواهیم مثالی بزنیم باید بگوییم که قیمت یخچال فریزر الکترواستیل es20 در لیست قیمت 9/100/000 تومان است اما در بازار احتمال اینکه ارزانتر باشد وجود دارد اما حتما یا ویترینی است و یا تاریخ تولید بالایی دارد وگرنه قیمت لیست شرکت مشخص است.

قیمت محصولات لوازم خانگی الکترواستیل

قیمت محصولات الکترواستیل مانند همه شرکتها دارای 3 ستون است. یک ستون برای قیمت درب کارخانه و ستون دوم برای عمده فروشی و قیمت نهایی برای مصرف کننده نهایی است. نمایندگی ها موظف هستند تا محصولات الکترواستیل را براساس قیمت مصرف کننده به خریدار نهایی حساب کند. سود ناخالص نمایندگی ها 7% است. اطلاعات نهایی از قیمت را از نمایندگی های الکترواستیل دریافت کنید اما ما قیمت لیست شرکت را به شما اعلام می کنیم.

راههای ارتباطی با ما

تلفن نمایندگی الکترواستیل تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.