قیمت ساید بای ساید الکترواستیل es51 مدل رویال سفید چرمی

قیمت ساید بای ساید الکترواستیل es51

قیمت ساید بای ساید الکترواستیل es51 مدل رویال با دو رنگ سفید چرمی و تیتانیوم، درب کارخانه به شرح زیر است. مشخصات یخچال ساید الکترواستیل یخساز اتوماتیک را مطالعه نمایید.

شرکت الکترواستیل نیز مانند هر شرکت معتبر دیگری از قافله تولید کنندگان ساید بای ساید عقب نمانده است. البته شرکت الکترواستیل جزو اولین شرکتهای تولید کننده یخچال و فریزر است ساید بای ساید را تولید کرد و به همین جهت به دلیل تجربیات زیادی که طی این سالها کسب کرده از بهترین کیفیت برخوردار است.

ساید بای ساید الکترواستیل با کد es51 یا نام رویال تولید می شود و دارای 3 رنگ سفید یونی گلس، سفید چرمی و تیتانیوم می باشد. بدنه یونی گلس از بدنه های جدید است که رنگ آن سفید است اما به دلیل براق بودن از زیبایی و کیفیت خاصی برخوردار می باشد به همین جهت ساید یونی گلس دارای قیمت گرانی نیز هست. بدنه تیتانیوم هم از ورقهای خیلی گران محسوب می شود. رنگ بدنه تیتانیوم، نقره ای تیره است که ضد خش می باشد.

قیمت ساید الکترواستیل

مدت زمان گارانتی ساید بای ساید الکترواستیل

محصولات الکترواستیل هم مانند همه محصولات دارای گارانتی است. مدت زمان گارانتی این محصول نیز 40 ماه از زمان تولید است. برای راه اندازی محصولات الکترواستیل باید بعد از خرید ساید بای ساید الکترواستیل باید با شماره 3132-051 تماس بگیرید تا کارشناس مربوط به شهر شما برای نصب محصولات الکترواستیل مراجعه نماید. مدت زمان مراجعه کارشناس فنی برای نصب 24 ساعت می باشد.

گارانتی الکترواستیل

قیمت ساید بای ساید الکترواستیل es51

شرکت الکترواستیل یک مدل ساید بای ساید دارد که کد آن es51 با نام ROYAL می باشد. این محصول 27 فوت واقعی گنجایش دارد. برخی از شرکتها یا بهتر بگوییم فروشندگان برای فریب دادن خریدار از اعدادی نظیر 40 فوت و 34 فوت و غیره استفاده می کننده برای اینکه بتوانند ساید را بفروشند اما واقعیت این است که ساید بای ساید الکترواستیل، 27 فوت است. 27 فوت حجم کمی نیست. گاهی خریدار دلش دروغ می خواهد بشنود در حالیکه که این رضایت یک رضایت کامل نیست.

قیمت یخچال فریزر بر اساس رنگ و سایز تعیین می شود. هر چه سایز بزرگتر باشد، قیمت نیز گرانتر است. مثلا قیمت ساید بای ساید الکترواستیل تیتانیوم و یونی گلس از بدنه سفید ساده گرانتر است. قیمتی که در زیر آمده است قیمت برای مصرف کننده یا خرید 1 دستگاه است. هر چه تعداد خرید بیشتر شود حتما در قیمت تاثیر می گذارد.

داخل یخچال ساید الکترواستیل

ساید بای ساید الکترواستیل دارای 3 نوع مشخصات است که یکی مربوط به داخل ساید است. ساید بای ساید الکترواستیل دارای دو دستگیره منحنی بلند است. درب ساید بای ساید به چپ و راست باز می شود. یخچال به راست و فریزر به چپ باز می شود. درون یخچال 5 طبقه است دارا که با شیشه های مقاوم در برابر وزن زیاد و دما طبقه بندی شده اند. یخچال دارای دو کشو میوه است و یک کشو برای سبزیجات که در وسط قرار گرفته است. درب یخچال دارای 3 طبقه است با یک طبقه برای قرار دادن تخم مرغ.

فریزر ساید بای ساید الکترواستیل نیز دارای 2 کشو فریزر بدون برفک و 5 طبقه شیشه ای. کشوهای فریزر شفاف بوده و از بیرون قابل دیدن می باشد. روی درب فریزر نیز کیت یخساز قرار دارد که کار یخسازی اتوماتیک را انجام می دهد. یک فن درون یخچال و یک فن دیگر در فریزر وجود دارد برای توزیع یکنواخت سرما. بوگیر و فیلتر ضد باکتری نیز درون یخچال و فریزر وجود دارد.

قیمت ساید بای ساید الکترواستیل

مشخصات فنی ساید بای ساید الکترواستیل رویال

بعد از اینکه با درون یخچال و فریزر ساید آشنا شدید حالا نوبت مشخصات فنی است. ساید الکترواستیل دارای کیت نوفراست می باشد. این کیت اجازه برفک زدن به ساید نمی دهد، چه یخچال و چه فریزر. سیستم انجماد سریع و سرمای سریع نیز در یخچال و فریزر وجود دارد. روی درب یخچال یک درب مربعی شکل وجود دارد که به آن درب بار یا هوم بار می گویند که برای قرار دادن شیشه و دسترسی به درون یخچال از بیرون می باشد. این درب دارای فناوری آرام باز بوده و برای باز کردن نیاز به فشار دادن به پایین نیست فقط کافی است که باز شود.

عیب یاب هوشمند دارد که ERROR به وجود آمده روی پنل دیجیتال به نمایش در می آید. روی درب فریزر نیز آبسردکن و یخساز وجود دارد. ساید بای ساید الکترواستیل به دلیل اینه به آب شهری وصل می شود دیگر نیازی به ریختن آب به صورت دستی ندارد. ریختن یخ و هم آب از محفظه روی درب فریزر انجام می گیرد و به دلیل امکانات حرفه ای که ساید الکترواستیل دارد است که قیمت ساید بای ساید الکترواستیل ES51 به نسبت سایر برندها اقتصادی است. هم امکانات زیادی دارد و هم قیمت ارزان.

قیمت ساید الکترواستیل es51

از بین یخچال فریزرهایی که در الکترواستیل تولید می شود باید به یخچال فریزر الکترواستیل ES35 نیز اشاره کرد چون دارای یخساز اتوماتیک بوده و به آب شهری وصل می شود. این محصول نیز 27 فوت است و دارای درب هوم بار نیز هست. البته این کد مدل با یخساز دستی نیز تولید می شود که کد آن ES35 هست اما نام آن الکترو استایل می باشد اما با یخسازدار آن اولتیما می باشد.

11

قیمت ساید الکترواستیل ES51 کجا ارزان تر است؟

شرکت الکترواستیل در مشهد واقع شده است به همین جهت قیمت در مشهد به دلیل اینکه هزینه حمل ندارد ارزان تر از سایر شهرها است اما به طور کلی برای اینکه قیمت ساید بای ساید الکترواستیل ES51 برای شما ارزانتر باشد و از همه مهمتر از کارخانه حمل شده و با خیالی آسوده صاحب یک ساید بای ساید زیبا و کارا شوید خرید از نمایندگی الکترواستیل در هر کجای ایران است. شباهت ساید الکترواستیل به برخی برندهای خارجی باعث شده تا این ساید با نامهای خارجی به فروش برسد. یعنی مارک و دفترچه درون آن برداشته شده و با قیمت گران تر و با نام خارجی به فروش می رسد.

از طرفی برخی کارگاه های زیر پله ای نیز قطعات مختلف را از محصولات خراب تهیه کرده و مونتاز می کنند و با قیمت ارزانتری می فروشند. البته گاهی هم پیش می آید که فروشنده از قیمتهای روز بی خبر بوده و با قیمت ارزان می فروشد اما همانطور که گفتیم بهترین راه برای خریداری کردن هر نوع لوازم خانگی و لوازم برقی، مراجعه به نمایندگی است.

راههای ارتباطی با ما

تلفن نمایندگی الکترواستیل تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.