انواع یخچال فریزر الکترواستیل بدون برفک با موتور ایتالیایی

یخچال فریزر الکترواستیل

انواع یخچال فریزر الکترواستیل بدون برفک با موتور ایتالیایی کم مصرف به شرح زیر می باشد. مشخصات و نحوه خرید انواع یخچال و فریزر به شرح زیر است.

شرکت الکترواستیل بیش از 50 سال در صنعت لوازم خانگی برودتی فعال است. یخچال و فریزر از تولیدات الکترواستیل است که در سایزها و مدلهای مختلف تولید می شود. برای خرید یخچال الکترواستیل باید به سایز آنها توجه شود. از طرفی باید به نوفراست یا دیفراست بودن آن دقت شود. به عنوان مثال یخچال فریزر 20 فوت در 2 مدل نوفراست یا بدون برفک و دیفراست تولید می شود و باید دقت گردد تا جنس مورد نظر خریداری گردد.

انواع یخچال فریزر

یخچال فریزر در انواع مختلف تولید می شود. یخچال فریزرها یا به صورت ساید بای ساید و یا بالا پایین تولید می شود. یخچال فریزر بالا پایین یعنی یا فریزر به صورت کشو در پایین قرار دارد و یا مخزن فریزر در بالا قرار دارد.یکی از شرکت های خیلی مهمی که که در هر 2 نوع یخچال فریزر معروف هستند بعد از شرکت الکترواستیل به یخچال فریزر امرسان تعلق دارد.

در ایران یخچال فریزرهای کوچک از نوع دیفراست تولید می شوند و یخچال فریزرهای بزرگ از نوع نوفراست هستند. منظور از نوفراست یعنی بدون برفک و دیفراست یعنی با برفک. شرکت الکترواستیل نیز از هر 2 نوع تولید دارد.

یخچال فریزر الکترواستیل

شرکت الکترواستیل در سال 1402 با تغییرات گسترده ای وارد بازار می شود. تعویض قالبهای یخچال فریزر و شکل ظاهری یخچال های الکترواستیل باعث شده تا بتواند با برندهای معتبر خارجی رقابت کند. کلیه قالبهای جدید الکترواستیل همگی از اروپا وارد شده و از لحاظ کیفیت ساخت و نوع مواد اولیه قابل رقابت با برندهای ایرانی نیست.

همانطور که در بالا هم گفته شد یخچال و فریزر الکترواستیل در 2 نوع بدون برفک و با برفک تولید می شود. انواع یخچال فریزر الکترواستیل بدون برفک به شرح زیر تولید می شود:

  1. یخچال فریزر بدون برفک 18 فوت
  2. یخچال فریزر بدون برفک 20 فوت
  3. یخچال فریزر بدون برفک 27 فوت
  4. یخچال فریزر بدون برفک 30 فوت
  5. یخچال فریزر بدون برفک 32 فوت بالا فریزر
  6. یخچال فریزر بدون برفک 34 فوت
  7. یخچال فریزر بدون برفک 35 فوت
  8. یخچال فریزر دوقلو یخسازدار اتوماتیک با دستگیره و دستگیره مخفی
  9. یخچال فریزر دوقلو یخساز دستی با دستگیره و بدون دستگیره
  10. ساید بای ساید الکترواستیل
  11. فریزر 10 فوت 5 کشو

10 مورد فوق همگی بدون برفک هستند اما یخچال فریزرهای با برفک هم تولید می شود:

  1. یخچال 7 فوت
  2. فریزر 7 فوت
  3. فریزر صندوقی
  4. یخچال 11 فوت بالا فریزر
  5. یخچال 14 فوت بالا فریزر

انواع یخچال فریزر الکترواستیل

مشخصات یخچال و فریزر الکترواستیل

یخچال فریزر الکترواستیل بدون برفک از سایز 18 فوت تا 35 فوت شروع می شود. البته یخچال دوقلو الکترواستیل در هر 2 مدلی که دارد دارای 46 فوت با عرض 65 است که روی هم 130 سانتی متر هستند. همگی یخچال فریزرهای الکترواستیل بدون برفک دارای پخش هوای چندگانه هستند و کمپرسور آنها ساخت ایتالیا می باشد و روی موتور هک شده است.

تعداد کشوها و طبقات بر حسب اندازه یخچال فریزر الکترواستیل با هم فرق دارند. هر چه ارتفاع یخچال و فریزر بیشتر باشند تعداد کشوها بیشتر است. مثلا یخچال فریزر 27 فوت الکترواستیل که دارای ارتفاع 2 متر و 10 عست دارای 5 کشو و یخچال فریزر الکترواستیل سکوئنس پلاس هم 5 کشو دارد اما یخچال فریزر الکترواستیل ساب زیر پلاس که از نظر عرض با مدل سکوئنس یکسان است اما ارتفاع کمتری دارد دارای 3 کشوی پهن است.

طبقات یخچال الکترواستیل همگی از جنس شیشه نشکن است که به راحتی و با ضربه و وزن سنگین نمی شکند. درون یخچال و فریزر همگی دارای لامپ ال ای دی است.

یخچال فریزر موتور ایتالیایی

از کجا یخچال فریزر الکترواستیل بخریم؟

بهترین راه برای خرید هر جنسی اعم از  لوازم خانگی، خرید از نمایندگی فروش است. الکترواستیل هم مثل هر مانند هر شرکت دیگری نیز دارای نمایندگی در سراسر ایران است. این نمایندگی هم مربوط به خدمات است هم به نمایندگی فروش الکترواستیل که شماره نمایندگی خدمات پس از فروش و نصب و راه اندازی الکترواستیل 0513132 می باشد و شماره نمایندگی فروش هم از طریق شرکت معرفی شده اند.

مشخصات یخچال فریزرهای الکترواستیل

شرکت الکترواستیل دارای تنوع زیادی در امر تولید محصولات برودتی می باشد و هر کدام دارای مشخصاتی هستند. برخی از محصولات با برفک و برخی بدون برفک می باشد. محصولات زیر از نوع با برفک هستند:

  • یخچال فریزر 11 فوت که از نوع فریزر بالا می باشد
  • یخچال فریزر 14 فوت که فریزر آن بالا و یخچال پایین می باشد
  • یخچال تک 7 فوت
  • یخچال فریزر هارمونی از نوع 3 کشو پایین می باشد
  • یخچال فریزر es34 از نوع 5 کشو فریزر در پایین است
  • یخچال فریزر پرستیژ از نوع یخساز دستی با درب بار می باشدes35
  • یخچال فریزر ساب زیرو با درب بار و یخساز اتومات es35
  • یخچال فریزر استار با 4 کشو فریزر در پایین es27
  • یخچال فریزر دونیک پلاس دستگیره مخفی با یخساز اتومات
  • یخچال فریزر دوقلو پرایم پلاس با یخساز دستی
  • فریزر صندوقی deep

راههای ارتباطی با ما

تلفن نمایندگی الکترواستیل تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.