آدرس نمایندگی فروش الکترواستیل در تهران

آدرس نمایندگی فروش الکترواستیل در تهران

آدرس نمایندگی فروش الکترواستیل در تهران به تفکیک مناطق 10 گانه به شرح جدول زیر می باشد. با مراجعه به این نمایندگی ها می توانید هم خرید حضوری داشته باشید و هم از اطلاعات کارشناسان زبده فروش الکترواستیل بهره مند شوید.

شرکت الکترواستیل تنها شرکت خصوصی تولید انواع لوازم خانگی است که بیش از 50 سال قدمت دارد. این شرکت اولین شرکت ایرانی است که فناوری نوفراست را به ایران آورد و اولین یخچال فریزر بدون برفک را تولید کرد. شرکت الکترواستیل طی این 50 سال رشته نمایندگی های خود را در سراسر کشور گسترش داده است. نمایندگی های الکترواستیل دو نوع است:

  1. نمایندگی فروش الکترواستیل
  2. نمایندگی خدمات پس از فروش

این دو نمایندگی ها هر کدام وظایف جداگانه ای دارنند و مراکز آنها با هم فرق دارنند. کارخانه الکترواستیل در مشهد قرار دارد اما نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش در همه جای ایران هستند. لازم به ذکر است مدت زمان گارانتی محصولات برودتی الکترواستیل( یخچال و فریزر خانگی) 40 ماه است.

نمایندگی خدمات پس از فروش الکترواستیل

در گذشته روال خدمات رسانی بدین طریق بود که شرکت به دنبال تعمیرکاران معتبر در شهرهای مختلف می گشتند و با آنها قرارداد بسته و خدمات مورد نیاز خریداران را تامین می کرد. امروزه به دلایل مختلف از این روش دوری کرده اند و روش خدمات رسانی تغییر کرده است. شرکت الکترواستیل یک شماره تلفن برای خدمات پس از فروش معرفی کرده که سراسری است. بعد از خرید محصول باید با شماره 051-3132 تماس بگیرید و اطلاعات خود اعم از نام محصول و آدرس خریدار اعلام می گردد. بعد از ثبت اطلاعات یک اس ام اس به شماره مبایل خریدار ارسال می گردد و زمان حضور کارشناس مربوطه اعلام می گردد. هزینه نصب یخچال فریزر الکترواستیل رایگان است و فقط یک هزینه ایاب ذهاب دریافت می گردد.

نمایندگی الکترواستیل

آدرس نمایندگی فروش الکترواستیل در تهران

نمایندگی فروش الکترواستیل در سراسر ایران وجود دارد و برای خرید نیازی نیست به شهرهای بزرگی مانند تهران مراجعه کنید اما ما در اینجا درباره نمایندگی فروش الکترواستیل تهران اشاره داریم. خرید از نمایندگی خیلی مزیت دارد. با توجه به موج جدید تقلب در بازار ایران که اجناس تقلبی را به شکل الکترواستیل تولید کرده و به نام الکترواستیل می فروشند، خرید از نمایندگی فروش الکترواستیل به نفع خریدار است. تعداد نمایندگی ها بر حسب شرایط تولید متفاوت است. گاهی تعداد نمایندگی های الکترواستیل آنقدر زیاد است که به راحتی می توان از نزدیکی منازل خود خرید کنید اما زمانی که تولید کم است تعداد نمایندگی های فروش هم کاهش می یابد. آدرس نمایندگی فروش الکترواستیل در تهران به شرح زیر می باشد و هر چند ماه یکبار به روز می گردد.

نمایندگی غرب و جنوب غرب تهران
021-66887973
آدرس: تهران خ جیحون نرسیده به خ کمیل پ 67
نمایندگی جنوب و شمال غرب تهران
021-66355975
آدرس: تهران خیابان جمهوری
نمایندگی سه راه امین حضور تهران( عمده فروشی)
021-66887973
امین حضور خیابان ری

نمایندگی الکترواستیل تهران

نحوه خرید از نمایندگی فروش الکترواستیل تهران

برای خرید از نمایندگی به چند طریق می توان اقدام کرد. یخچال فریزر کالایی است که باید دیده شود تا پسندیده گردد. شاید خیلی از کالاها را بتوان به صورت اینترنتی خرید کرد اما یخچال فریزر یا لباسشویی را باید از نزدیک و در فروشگاه مشاهده کرد. شاید در آینده اینترنت آنقدر پیشرفت کند که بتوان حتی جنس یخچال فریزر را هم لمس کرد اما فعلا این امکان وجود ندارد. بهترین روش برای خرید یخچال فریزر الکترواستیل این است که به آدرس نمایندگی فروش الکترواستیل در تهران مراجعه کرد و همه محصولات را از نزدیک مشاهده نمود.

با توجه به افزایش فروش محصولات تقلبی الکترواستیل حتما با نمایندگیها در ارتباط باشید در غیر اینصورت شرکت هیچ مسئولیتی در قبال خریداران ندارد

برخی از نمایندگی ها هم فروشگاه برای خرید حضوری دارنند و هم فروشگاه اینترنتی. اگر در جایی محصولات را دیده باشید و فقط بخواهید خرید کنید می توانید از طریق مراجعه به سایت الکترواستیل از خرید حضوری مطمئن برخوردار گردید. برای خرید از محصولات الکترواستیل این مورد را در نظر بگیرید که خیلی از سایتهای اینترنتی انواع یخچال فریزر الکترواستیل را با قیمت ارزان تری می فروشند اما تقریبا 90% تاریخ تولید آنها برای خیلی قبل است. متذکر می شویم که زمان گارانتی یخچال فریزر الکترواستیل از تاریخ تولید است. شاید در برخی از نمایندگی ها 6 ماه محصول در انبار مانده باشد اما حداقل 36 ماه گارانتی دارد اما بسیاری از فروشنده هایی که در اینترنت می فروشند حداقل برای 1 تا 1/5 پیش است. به همین جهت برخی قیمتهای الکترواستیل در برخی مواقع کمتر از نمایندگی ها است.

نمایندگی فروش الکترواستیل

روش تشخیص یخچال فریزر تقلبی الکترواستیل از اصلی؟

متاسفانه اجناس تقلبی در تهران آنقدر زیاد شده که دیگر نمی توان به هیچ کس اعتماد کرد. تقلب فقط در لوازم خانگی و جنس الکترواستیل نیست بلکه در بسیاری از برندهای معروف تقلب وجود دارد. به عنوان مثال ماشین لباسشویی پاکشوما نیز با این معضل روبرو است و خیلی از لباسشویی های غیر اینورتر پاکشوما با نام و کد لباسشویی اینورتر پاکشوما در حال فروش است. تقلب حتما نباید در کل جنس باشد. البته باید توجه داشته باشید که موتورهای اینورتر هم با هم فرق دارنند. فقط کلمه اینورتر مهم نیست بلکه موتورهای اینورتر هم دارای کلاس های مختلفی است.

مثلا یخچال فریزر الکترواستیل es34 که بزرگترین یخچال فریزر بالا پایین است با گرید انرژی A+++ در بازار با قیمتهای بالاتر به فروش می رسد. برعکس این هم هست. مثلا در یک دور از زمان، قیمت 34 فوت الکترواستیل در بازار از قیمت نمایندگی ارزانتر بود و علت را این بیان می کردند که گرید آن A می باشد و به همین دلیل ارزانتر است.

برای اینکه خود را از آزمایشات خرید اینچنینی راحت کنید با نمایندگی ها ارتباط بگیرید و با خیال راحت خرید نمایید. برای تشخیص اجناس تقلبی از غیر تقلبی حتما باید از طرف کارشناسان از نزدیک دیده شود در غیر اینصورت همه چیز آنها با اصلی یکی است. مثل پول تقلبی با پول سالم.

راههای ارتباطی با ما

تلفن نمایندگی الکترواستیل تهران

2 دیدگاه برای “آدرس نمایندگی فروش الکترواستیل در تهران

  1. علایی گفته:

    سلام من بتازگی یک یخچال فریزر دوقلوی پلا دیم شما را خرید کردهام
    متاسفانه یکی از قفسه های طلقی پایین درب یخچال از وسط دو نیمه شده است برای تامین یدکی آن چکار کنم لطفا زاهنمایی فرماییید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.