نمایندگی تعمیرات الکترواستیل در ایران

نمایندگی تعمیرات الکترواستیل

نمایندگی تعمیرات الکترواستیل در ایران به طور اختصاصی به شرکت خدمات پس از فروش الکترواستیل تعلق دارد. برای نصب محصولات و تعمیرات با شماره های زیر تماس بگیرید.

الکترواستیل به واسطه این که یک کارخانه قدیمی در تولید انواع یخچال فریزر هست، محصولات زیادی را در خانه های مردم دارد به همین جهت شرکت الکترواستیل مرکز خاصی را برای رسیدگی به مشکلات مردم در نظر گرفته است. الکترواستیل نامی آشنا برای مردم ایران است و 34% یخچال فریزر مردم را تشگیل داده است. هر محصولی به مرور زمان نیاز به رسیدگی دارد که این موضوع از الکترواستیل هم مستثنی نیست. هر چه فروش بیشتر باشد حتما خرابی هم در طول زمان بیشتر می شود.

نمایندگی تعمیرات الکترواستیل در ایران

برای تعمیر و نصب محصولات الکترواستیل به هیچ عنوان به شماره های متفرقه تماس نگیرید مگر این که چاره ای نداشته باشید. در فضای اینترنت شماره های زیادی هست که خود را نمایندگی تعمیرات الکترواستیل معرفی می کنند اما برای نصب و راه اندازی و تعمیرات حتما با شماره زیر ارتباط بگیرید.

051-3132

با تماس با این شماره می توانید برای حل مشکل خود در همه ایران، حتی روستاهای دور افتاده نیز اقدام کنید. این شماره مربوط به الکتروپشتیبان می باشد که کلیه کارها را برای حل مشکل مردم انجام می دهد.

خرید قطعات ظاهری یخچال فریزر الکترواستیل

اگر قطعات ظاهری مانند کشو، تلق، پدال آبسردکن و یا جا بطری و جا کره ای و این دست موارد را نیاز داشتید هم می توانید علاوه بر شماره بالا با شماره نمایندگی فروش الکترواستیل ارتباط بگیرید. عاملیت توزیع محصولات الکترواستیل در تهران اغلب این موارد را دارد و می توانید با آنها برای خرید اقدام نمایید.

راههای ارتباطی با ما

تلفن نمایندگی الکترواستیل تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.