مشاهده لیست قیمت یخچال فریزر الکترواستیل

لیست قیمت یخچال فریزر الکترواستیل

لیست قیمت یخچال فریزر الکترواستیل توسط سایت الکترواستیل هر روز توسط مدیریت فروش به روز می شود. برای اطلاع از قیمت ساید بای ساید، دوقلو الکترواستیل، کمبی، یخچال تک، فریزر تک، یخچال فریزر بالا به لیست زیر مراجعه نمایید.

برای مشاهده لیست قیمت طفره نمی رویم و فقط لیست قیمت را اعلام می کنیم. این لیست هر روز به روز می شود، البته در صورتیکه لیست قیمت شرکت تغییر کند. این جدول، لیست قیمت فروش نمایندگی ها در سطح کشور است که البته برای شهرستانها قیمت حمل نیز اضافه می گردد. قبل از اینکه بریم سراغ لیست قیمت ابتدا مدلهایی که الکترواستیل دارد را نام می بریم و بعد می رویم سراغ لیست قیمت.

یخچال فریزر الکترواستیل

انواع یخچال فریزر الکترواستیل

شرکت الکترواستیل تنها شرکت لوازم خانگی است که هم یخچال فریزر خانگی و هم فروشگاهی تولید می کند. در اینجا ما در مورد یخچال فریزر خانگی صحبت خواهیم کرد چون صنف فروش یخچال فریزرهای فروشگاهی با خانگی جدا است. یک مورد دیگر که خیلی اهمیت داشته باعث شده که خیلی ها از خریدهای ارزان بازار متضرر شوند خرید از نمایندگی فروش الکترواستیل است.

خیلی ها به خاطر برخی قیمتهای ارزان درون بازار فریب خورده و خرید می کنند. این دسته از یخچال فریزرها یا بدون گارانتی هستند( گارانتی از تاریخ تولید است نه نصب). یعنی اینکه یخچال 2 سال در انبار یا ویترین مانده و همان را به خریدار می دهند. خوب این محصولی که 2 سال در انبار بوده یعنی 20 ماه از گارانتی آن مانده است اما در نمایندگی فروش الکترواستیل حداکثر زمانی که یخچال در انبار شرکت بماند 2 تا 4 ماه است و هنوز 36 ماه از گارانتی آن مانده است.

یخچال فریزر الکترواستیل

یخچال فریزر الکترواستیل به یخچال پایین فریزر، یخچال بالا فریزر، ساید بای ساید الکترواستیل، یخچال فریزر دوقلو، یخچال تک و فریزر تک تقسیم می شوند که لیست قیمت یخچال فریزر الکترواستیل نیز بر اساس این کدها تعیین شده است.

  1. یخچال فریزر ساید بای ساید es51 رویال
  2. یخچال فریزر دوقلو یخساز اتوماتیک es23 یونیک
  3. یخچال فریزر دوقلو es24 مدل پرایم
  4. یخچال پایین فریزر 30 فوت یخساز اتوماتیک با در بار es35 مدل اولتیما
  5. یخچال پایین فریزر 34 فوت es34 مدل fresh
  6. یخچال پایین فریزر 20 فوت es20 هارمونی
  7. یخچال فریزر 27 فوت es27 مدل star
  8. یخچال فریزر es36 مدل کارینا( طرح فرنچ)
  9. یخچال 7 فوت
  10. فریزر 10 فوت
  11. فریزر 7 فوت
  12. یخچال بالا فریزر es32 مدل wide
  13. یخچال بالا فریزر 14 فوت مدل cara
  14. یخچال بالا فریزر 11 فوت es11 مدل اسمایل

لیست قیمت یخچال فریزر الکترواستیل

شرکت الکترواستیل دارای یک لیست قیمت مصوب است که این لیست توسط واحد فروش به همه نمایندگی ها اعلام می گردد. این لیست یک قیمت درب کارخانه، قیمت عمده فروشی و قیمت برای مصرف کننده دارد که در اینجا ما قیمت برای مصرف کننده را اعلام می کنیم.

با این لیست قیمت و لینک خریدی که در آن قرار دارد می توانید به صورت مستقیم از شرکت خرید کنید. برای مشاوره خرید نیز می توانید با تلفنهای زیر ارتباط بگیرید.

برای خرید الکترواستیل چکار باید کرد؟

با لیست بالا شما از قیمتها مطلع خواهید شد اما برای خرید محصولات الکترواستیل به چند روش درست می شود متوصل شد. روش اول این است که به نمایندگی های فروش در سراسر کشور مراجعه کرده و خرید کنید اما روش دوم مراجعه به سایت الکترواستیل است. سایت الکترواستیل معتبرترین فضای مجازی است که هم می توانید اطلاعات صحیح را مشاهده کنید و هم خرید کنید. نمایندگی های فروشی که دارای فروشگاه هستند هم از همه بهتر است. یعنی به آنجا مراجعه می کنید و از نزدیک محصولات را دیده، اطلاعات درست و صحیح را از کارشناس مربوطه دریافت کرده و با خیالی آسوده خرید می کنید. قیمتهایی که در نمایندگی وجود دارد هم مطمئن هستند.

راههای ارتباط با ما

تلفن نمایندگی الکترواستیل تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.