قیمت یخچال فریزر 20 فوت الکترواستیل نقره ای

قیمت یخچال فریزر 20 فوت الکترواستیل

قیمت یخچال فریزر 20 فوت الکترواستیل نقره ای در دو نوع یخچال فریزر دوقلو 20 فوت و یخچال فریزر بالا پایین چقدر است؟ کد یخچال 20 فوت چیست؟ مدت گارانتی چقدر است؟

یخچال فریزر 20 فوت حدودا 450 لیتر است که در دوقلو بین دو دستگاه یخچال و فریزر تقسیم می شود و در یخچال فریزر 20 فوت بالا پایین هم به یخچال و فریزر تقسیم می شود با این تفاوت که یخچال در بالا و فریزر در پایین قرار گرفته است. الکترواستیل هر دو نوع را دارد. شرکت الکترواستیل در یخچال و فریزر تنوع زیادی قائل شده به همین جهت انتخاب در الکترواستیل آسان بوده و می توانید با هر بودجه ای یخچال فریزر خود را خرید نمایید.

یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل 20 فوت

شرکت الکترواستیل 3 نوع یخچال فریزر دوقلو تولید می کند. یخچال فریزر دوقلو شامل یک یخچال و یک فریزر است که با موتور جداگانه و دیجیتال جداگانه در کنار همدیگر قرار گرفته و کار می کنند. به عنوان نمونه یخچال فریزر دوقلو دیپوینت max شامل یک یخچال و یک فریزر است اما یک دیجیتال دارند و باید توسط یک سیم از بالا یخچال به هم وصل شوند به همین جهت نمی توان دور از هم قرار داد و حتما باید در کنار یکدی باشند. شرکت الکترواستیل 3 مدل دوقلو دارد که همگی مستقل از هم هستند. مدل های آنها عبارتند از:

  1. یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل es23 مدل یونیک
  2. یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل مدل کانورت es23
  3. یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل مدل پرایم es24

یخچال دوقلوی الکترواستیل 20 فوت

همانطور که می دانیم یخچال فریزرهای دوقلوی الکترواستیل روی هم 40 فوت است که 20 فوت برای یخچال و 20 فوت برای فریزر است. از مدلهایی که در بالا نام برده شده، مدل یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل یونیک دارای یخساز اتوماتیک و درب هوم بار است. درب هوم بار یک درب سوم است که روی یخچال قرار گرفته است. یخچال فریزر الکترواستیل مدل کانورت نیز دارای یخساز بوده و به آب شهری به همراه فیلتر تصفیه آب وصل می شود اما درب هوم بار ندارد.

یخچال فریزر دوقلو مدل پرایم دارای یخساز اتوماتیک نیست و به آب شهری وصل نمی شود اما حجم درونی فریزر آن بزرگتر از یخچال فریزر الکترواستیل es23 است. دلیل بزرگ بودن مدل پرایم نسبت به یونیک و کانورت این است که مخزن یخساز در مدل پرایم که روی درب تعبیه شده حذف شده و 5 کشوی بالایی بزرگتر شده است و همه کشوها از لحاظ اندازه یکسان هستند.

قیمت یخچال فریزر 20 فوت الکترواستیل در 3 نوعی که وجود دارد هم با هم فرق دارند که در جدول پاین ما قیمت انواع آن را خواهیم گفت. شرکت الکترواستیل علاوه بر یخچال دوقلو الکترواستیل 20 دارای 2 نوع یخچال فریزر 20 است که از نوع بالا پایین است. یعنی فریزر آن به صورت کشو در پایین قرار گرفته و یخچال در بالا قرار دارد. این مدلها دارای آبریز نیز هستند.

قیمت یخچال 20 فوت الکترواستیل

قیمت یخچال فریزر 20 فوت الکترواستیل

الکترواستیل تولیدکننده انواع یخچال فریزر است که البته این یخچال فریزر هم خانگی و هم فروشگاهی است. ما در این مقاله راجع به قیمت لوازم خانگی الکترواستیل حرف می زنیم آن هم یخچال فریزر 20 فوت الکترواستیل به همین جهت برای اینکه قیمت محصولات الکترواستیل را به طور کامل داشته باشید می توانید به نمایندگی های فروش الکترواستیل مراجعه نمایید.

این قیمتها بر اساس لیست قیمت اطلاع رسانی شده است و هر لحظه امکان دارد تغییراتی در قیمت در بازار به وجود بیاید که این تغییرات هم می تواند تغییرات مربوط به لیست قیمت شرکت باشد و یا کاهش یا افزایش در میزان تقاضا و عرضه محصولات.

راههای ارتباطی با ما

تلفن نمایندگی الکترواستیل تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.