قیمت روز یخچال فریزر الکترواستیل es20

قیمت روز یخچال فریزر الکترواستیل es20

قیمت روز یخچال فریزر الکترواستیل es20 یخساز دستی با موتور ایتالیایی به شرح زیر است. یخچال فریزر 20 فوت الکترواستیل کوچک ترین یخچال فریزر بدون برفک می باشد.

یخچال فریزر بدون برفک این روزها خیلی مورد توجه قرار دارد چون با گرفتاریهایی که مردم دارنند واقع فرصت این نیست که از سر کار به خانه بیایی و تازه بخواهی برفک یخچال یا فریزر تمیز کنید. تمیز کردن برفک یخچال آسان است اما برای فریزر خیلی سخت بوده چون باید یخچال و فریزر خاموش شود. شرکت الکترواستیل در زمینه تنوع تولید یخچال فریزر بعد از امرسان در رتبه دوم قرار دارد. شرکت امرسان در یخچال فریزر 20 فوت هم دو نوع تولید می کند.

یخچال فریزر 20 فوت امرسان با یخساز دستی و بدون یخساز دستی. البته از لحاظ اندازه و شکل و شمایل یخچال 20 فوت امرسان و الکترواستیل شبیه هم هستند اما یک تفاوت عمده دارنند. یخچال فریزر امرسان از موتور چین استفاده می کند اما در یخچال فریزر الکترواستیل es20 از موتور ایتالیایی استفاده شده است. صدای موتور الکترواستیل نیز از امرسان 2 دسی بل کمتر است. لازم به ذکر است پشت یخچال فریزر الکترواستیل بسته است اما برای امرسان باز می باشد.

قیمت روز یخچال الکترواستیل s20

چند نوع یخچال فریزر 20 فوت الکترواستیل تولید می شود؟

برای پاسخ صحیح به این سئوال باید گفت که یک مدل که کد آن es20 یا هارمونی است اما در بازار یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل را هم به عنوان 20 فوت می فروشند در حالیکه یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل بیشتر از 20 فوت است اما در بازار به دلیل عدم اطلاعات کافی این محصول را با نام 20 فوت می فروشند.

یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل از گنجایش 23 فوت برخوردار است که روی هم 46 فوت است. یخچال فریزر الکترواستیل es20 از حجم 20 فوت برخوردار است که با دو رنگ سفید و نقره ای با بدنه تیتانیوم تولید می شود. بدنه تیتانیوم ضد خش بوده و رنگ آن نقره ای تیره است. قیمت روز یخچال فریزر الکترواستیل es20 نیز قابل مقایسه با دوقلو نیست چون تقریبا قیمت دوقلو الکترواستیل دو برابر 20 فوت بالا پایین است.

قیمت یخچال فریزر الکترواستیل

مشخصات یخچال فریزر es20 الکترواستیل

مشخصات یخچال فریزرهای بالا پایین الکترواستیل بدون برفک با هم شبیه هستند البته مشخصات کلی. مثلا یخچال فریزر های بدون برفک الکترواستیل شامل انجماد سریع، سرمایش سریع، لامپ ال ای دی، عیب یاب هوشمند، آبسردکن و بوگیر و بدنه ضد باکتریال در همه انواع یخچال بدون برفک یکسان است اما برخی مشخصات با هم فرق دارنند.

موتور یخچال فریزر الکترواستیل همگی ایتالیایی بوده و مارک آن acc می باشد که از زیر مجموعه زانوسی ایتالیا می باشد. گارانتی محصولات الکترواستیل 40 ماه می باشد که باید توسط خدمات پس از فروش الکترواستیل فعال گردد. به هیچ عنوان یخچال و فریزر نباید توسط خریدار به برق زده شود. دو کشو در پایین قرار گرفته به عنوان فریزر و یک نیم کشو نیز نزدیک یخساز دستی قرار دارد که در اصل دارای 2.5 کشو می باشد. آبریز دارد که یک مخزن 3 لیتری را شامل می شود.

قیمت یخچال فریزر الکترواستیل es20

قیمت روز یخچال فریزر الکترواستیل es20

قیمت روز معمولا به قیمت بازاری معروف است اما چون ما راجع به قیمت نمایندگی حرف می زنیم نمی توانیم راجع به قیمت بازار حرف بزنیم. در بازار خیلی کارها انجام می شود. مثلا به دفعات از خریداران شنیده ایم که موتور آنها را جابجا کرده و با قیمت ارزان تری می فروشند و یا یخچال فریزر ویترینی را به جای یخچال فریزر آکبند می فرستند اما چون قیمت ارزانتر است خریدار فقط قیمت را مشاهده می کند. ما در اینجا راجع به قیمت اصلی که توسط شرکت الکترواستیل اعلام شده صحبت می کنیم.

راههای ارتباطی با ما

تلفن نمایندگی الکترواستیل تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.